Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby torsdag
-
Borrby torsdag
Publicerad av annas på 28 april, 2009 vid 06:25Borrby torsdag någon om prognosen håller i sig?
Delad bil från Malmö kanskejonaish svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
jonaish;543371 wrote:jag ä kanske också sugen!
På surf eller på Anna???
-
Haze;543372 wrote:På surf eller på Anna???
På Anna, men mest på snurre- carl å johan!
Kommer du ner till helgen Fraze?
-
Nja kanske Habo på lördag om jag inte skall köra Cabrihna Downwind race Klitmölle…
-
jonaish;543416 wrote:
haha, min flickvän jobbade där! hon är tydligen en mästare på att köra dumper (enligt sig själv)
-
skotten;543445 wrote:thursday it is : ) mackan, you on?
have a job in trelleborg in the morning but the afternoon is free. think i’ll be on the eastcoast at 1-1.30. sold my car tonight but trying to borrow another tmrw
-
do it… otherwise we camp in borrby and you take my ride, then I can skinny dip early in the morning without the worry of greenpeace and wwf showing up and trying to roll me back in while I am getting dry…
-
gött, blir najs.
Kalle & Johan (el ngn annan såklart) e ni full bil, eller ska vi dela?
Drar gärna under förmiddagen ngn gång -
I have a surprise for everyone coming.. be there between 10 and 11… ?
-
fint! prognosen ser bra ut!! kör ut själv för jag har lite ovisst schema för morgondagen, kanske plockar upp Kase i ystad om han e snäll. hoppas på 2-3 downwinders. har bara liten colt tyvärr men vi får väl packa bra (precis som sist när jag tryckte in min 8’6” i henkes bil hehe)
-
jonaish;543416 wrote:
Himmelriket för ”De’ najs” killen? Fast dem kanske inte har L90n, L150, 87… Nä, va fan heter den..?
Logga in för att svara.