Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby/Österlen sön-mån-tis
-
Borrby/Österlen sön-mån-tis
Publicerad av kitemaster på 24 maj, 2007 vid 09:25Vad tror ni? gurun visar ju rosa för fasen!
jonaish svarade 17 år, 5 månader sedan 17 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
Kommer kanske dit på måndag :laugh:. Finns det nån speciell spot där eller hänger man bara lite var som? Vill ju inte va där själv :tongue:
-
Dezzi du kan ringa mig under helgen så vet jag vart vi kör.
Erik Gibson
0735088601 -
@skotten 385508 wrote:
I am ON!… Frode… Can we use the Palace or are we campin! 🙂
you & co can come över to me on das weekend and you can sleep on my floor or in das garden (enclosed pasture-land) 😉
Föck the wind, we have a lot of beers and meat to your friend Huggä…..
let´s make some big föcking party at frodoff tooooo!!!
-
-
hmm you are right, it does… but heck, I may just go over anyway… tired of looking at habo in its infinate flatness.
-
jag e på, skiter i regn vill bara åka och västkusten ser ju död ut tills ons
-
shit det såg mycket bättre ut igår! men regnet spelar ju ingen roll. hmmm hoppas den stabiliserar sig under helgen…
-
If it’s nice, I might come over for a day. I’ll post it here in case, as there are two seats left in my car if someone needs a ride
-
@JohanW 385761 wrote:
ifall de blir gött o du åker leo så hänger jag gärna på i din bil..
Sounds good, fredde (bresky) also booked a seat. I’m sorry to tell you that my car offers no first- or business class seats, so you must seat your ass in the wood-class. It’s cheap though, you only pay some gas! ETD is whenever there is good conditions over there
Logga in för att svara.