Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borrby/Österlen sön-mån-tis
-
Om det blir vind så kör jag också, men bara dagturer. Har en sittplats i bilen, men då får vi fylla någon annans bagage med grejerna.
-
e sugen på att åka på söndagen. bara jag frisknar till lite mer så. (jävla skit att bli förkyld såhär när det är vågor på g).
-
Ahh dunno about partying with a whole bunch of young studs….. makes me feel my age haha
-
skotten;385809 wrote:hell, I have to go.. when we all leaving?
Prognosen har blivit sämre, men det ser fortfarande segelbart ut. Kanske någon gång halv tio på morgonen?
Christian
-
Dem som vet var man kör på sydkusten när det blåser ostligt är välkomna. Ni andra kan åka till Borrby.
-
Så vart kör ni imorgon grabbar? Blir det borrby eller nåt annat? E så sugen på att dra så jag håller på att spricka!
-
Jorå, de blir de nog 😛 Vet inte om mossby eller borrby e bäst för mig (lilla nybörjaren). Mossby e ju betydligt närmre.
-
kanske blir det en lite habo surf i eftermiddag istället. DMI pratar om 5-8m/s fran N/NV
Och vinden blåser bara for en paar timme pa ostkusten, sa det finns ingen chans för stora vågor där
-
@Dezzi 385902 wrote:
Så vart kör ni imorgon grabbar? Blir det borrby eller nåt annat? E så sugen på att dra så jag håller på att spricka!
Kör du inte med en 6: ? Den kan jo bli liten ,du får sekert låne en större drake.
-
QQ-57;385908 wrote:kanske blir det en lite habo surf i eftermiddag istället.[..]
Har du lust att skicka en sms när du kommer ut och berätta om det blåser?
Christian
Logga in för att svara.