Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bortskänkes
-
Bortskänkes
Publicerad av blackadder på 12 juni, 2008 vid 19:57Nu skänker jag bort mina c-kites, en Cab. Element 12 – 2005 och en Cab. Co2 17 – 2004. Allt du behöver göra för att få dessa kites är att sätta in en mindre summa pengar på mitt konto. Intresserad?
blackadder svarade 16 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
hmmm…. kanske skulle slå till på 17m2 och ha den till solskydd på min duett
-
Annars matchar ju tolvan fint. Du kan ju ha den där bak, typ som redbullbilen har en burk där bak.
-
Co2 17m låter intressant! vad är en mindre summa pengar? kommer troligen till vbg i eftermiddag eller söndag.
-
Ge mig ett bud. Bägge funkar och bägge har varsin bom. Fina grejer. Tror iofs att jag inte har nån pump till dom men det har väl alla ändå?
-
hallå black adder. tror du att det blir tillräckligt med vind för att köra imorgon lördag? sitter o funderar på om jag ska dra ned eller inte…
tjo
ed
-
Jag vet inte. Ser lite halvdant ut, 6-7m/s. Men jag kommer nog att vara på plats hela helgen, så blåser det så kör jag.
/ulrik
-
@Blackadder 474796 wrote:
Jag vet inte. Ser lite halvdant ut, 6-7m/s. Men jag kommer nog att vara på plats hela helgen, så blåser det så kör jag.
/ulrik
oki, jag är nere i läjet nu, ses:)
tjo!
ed
-
När sticker du ner? 12-13 ser ut att vara ett bra val. Jag riggar i kohagen (Trulsa gata på Södra Näs).
/ulrik
-
kommer troligen ner till vbg från borås imon istället för idag(annars definitivt på söndag!) snacka på stranden om kitesen? lejet eller björkäng imon? hör av dig.
/Richard, 0703998520 -
@Blackadder 474848 wrote:
När sticker du ner? 12-13 ser ut att vara ett bra val. Jag riggar i kohagen (Trulsa gata på Södra Näs).
/ulrik
jag är nog där lite tidigare, ska försöka lära syrran lite innan. men vi ses där!
ed
-
@wer 474887 wrote:
kommer troligen ner till vbg från borås imon istället för idag(annars definitivt på söndag!) snacka på stranden om kitesen? lejet eller björkäng imon? hör av dig.
/Richard, 0703998520Det blir Läjet. Jag hör av mig.
Logga in för att svara.