Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Borttappad våtdräkt 2/7, Lundåkra
-
Borttappad våtdräkt 2/7, Lundåkra
Publicerad av nilsson på 4 juli, 2007 vid 12:12Glömde min kortärmade Mystic våtdräkt i Lundåkra i måndags! Klantigt!
Men tacksam om någon sett/ har den? Mvh Bengt N 042-21 22 91nilsson svarade 17 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Har du inte fått tillbaka den än?
Den låg precis vid buskarna till vänster va? -
men bengt då!!!jag å en polare kommer ner på torsdag å åker hem på lördag,,,ska ni ut något,,jobbar ni?vi ska bo hos mus så det blir nog en lugn helg!!
wikell -
Jag e ledig idag och på söndag så skall ni ut så hör gärna av dig. Fast idag ser der rätt pissigt ut =(
-
@Nilsson 394679 wrote:
Japp, den är putsväck!
Kan ju vara så att nån tagit med den för att lämna tillbaka den till dig, men då borde den personen gjort ett inägg här nu tycker man. Det är aldrig försent…
Förjävligt om nån snott den, men den personen vågar nog inte komma till Lundåkra fler gånger och tycker man det är värt att sno en begagnad våtdräkt för ett av Sveriges bästa spot så 😡
-
@Larssa 394929 wrote:
Kan ju vara så att nån tagit med den för att lämna tillbaka den till dig, men då borde den personen gjort ett inägg här nu tycker man. Det är aldrig försent…
Förjävligt om nån snott den, men den personen vågar nog inte komma till Lundåkra fler gånger och tycker man det är värt att sno en begagnad våtdräkt för ett av Sveriges bästa spot så 😡
En beg. våtdräkt kanske numera är hårdvaluta, vem vet?
Logga in för att svara.