-
Borttappade solglasögon Fituna
Tappade bort mina solglasögon igår på Fituna så om någon hittar ett par svarta plastsolbrillor liggande någonstans är det troligen mina.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Borttappade solglasögon Fituna
Tappade bort mina solglasögon igår på Fituna så om någon hittar ett par svarta plastsolbrillor liggande någonstans är det troligen mina.
Vi fann dem. De ligger nu på en stubbe vid en tall precis nedanför/till höger om sittstocken. Det kommmer folk dit de närmaste dagarna så om du ger nån instruktion om hur vi ska förfara med dem så är det bra. Fast du kanske kommer dit själv?
/Lars
Tack! Grymt att ni hittade dom. Funderar på att åka dit idag och köra en kvällssession om det slutar och regna och fortfarande blåser.
Kolla bara så det inte är för mycket väst för Fituna idag … verkar vara risk för det. Morgondagen (tisdag) verkar säkrare!
/Lars
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Borttappade solglasögon Fituna
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.