Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappat: Apelviken – Sufshorts (med bilnyckel)

• Borttappat: Apelviken – Sufshorts (med bilnyckel)

Publicerad av _bodhi_ på 13 september, 2007 vid 08:44

Min co-pilot bestämde sig för att bada med mina bilnycklar i Apelviken igår. Det hade säkert gått bra om han inte hade tappat brallorna när han låg och draggade efter brädan….

Någon som hittade ett par svarta surfshorts, tror det var rip curl så ligger det en bilnyckel där i som jag gärna skulle ha tillbaka.

Stort tack till Danne?, med orange bestkite för lånet av mobiltelefon.
    (tog fem timmar att rodda fram en extranyckel från gbg)

/Johan

debkausf svarade 17 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • milkman

Medlem
    13 september, 2007 vid 10:41

Så otroligt jobbigt.
    GIssar att det var polaren som väntade de 5 timmarna när du tog tåget hem då?

• sourra

Medlem
    13 september, 2007 vid 11:10

Åååh vad bistert. Jag känner hur ditt inlägg osar av misär. Ännu en anledning att inte surfa med shorts utanpå dräkten.

• _bodhi_

Medlem
    13 september, 2007 vid 11:45

kläder, mobil, plånbok, kaffe… allt var inlåst i bilen.

Hade varit gott att sätta sig på tåget i våtdräkt, och försöka förklara för konduktören varför jag inte kan betala biljetten.

Fick tillslut tag i lite folk som kunde hämta reservnyckel till lägenheten, åka dit och hämta extranyckel till bilen och ordna ner den till Varberg.

Men va f-n, solen sken och det blåste… kunde varit värre.

• skanepaul

Medlem
    13 september, 2007 vid 12:42

Jag tycker nog mest synd om polaren som var tvungen att gå ur plurret naken!! 🙂

• eddie

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:04

Paminner mig om nar Stellan tyckte det var en kanonide att grava ner bilnyckeln i sanden i Skanor. For att han skulle veta var den var stallde han vaskan over. Tre timmar senare och efter att vaskan flyttats 18 ggr var det bara att borja leta igenom stranden… pa alla fyra.
    Na, han fick aldrig nagot nobelpris….!

• debkausf

Medlem
    13 september, 2007 vid 14:59

Sedan jag började åka tåg med våtdräkt har jag inte betalt ett öre!

• pln

Medlem
    13 september, 2007 vid 15:50

@sourra 414554 wrote:

Ännu en anledning att inte surfa med shorts utanpå dräkten.

Äh! Det är ju det som är hela grejen med ”kajt” ju!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappat: Apelviken – Sufshorts (med bilnyckel)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.