Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappat!!! Hittelön utlovas…

• Borttappat!!! Hittelön utlovas…

Publicerad av above_the_law på 5 oktober, 2010 vid 16:37

Jag saknar följande sedan jag var i Torkelstorp senast med Danne:

– 1 Kompaktkamera Olympus Tough-6000
    – En kameraväska för videokamera
    – Ett vidvinkelobjektiv till videokamera
    – 1 Haglöfs Ryggsäck (Svart)
    – Hub-platta och cablar till min Sony DCR-SR30 (krävs för att tanka över film till datorn)

Någon som har sett till dessa prylar?
    Hittelön utlovas med ca 20% av värdet.
    Ring:
    0706543012
    Snälla!

sourra svarade 14 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • above_the_law

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 17:53

Ingen?!!

• hydrolift

Medlem
    5 oktober, 2010 vid 19:03

Det kanske inte är bara i Rågelund som det stjäls? Hoppas du får tillbaks grejerna. Kanske är det någon ickesurfare som har hittat grejerna så kolla med Polisens hittegodsavd?

• snygging

Medlem
    6 oktober, 2010 vid 19:20

Nej skitt vad tråkigt jag lider med dig mannen!

• above_the_law

Medlem
    6 oktober, 2010 vid 21:34
    Hydrolift;634525 wrote:
    Det kanske inte är bara i Rågelund som det stjäls? Hoppas du får tillbaks grejerna. Kanske är det någon ickesurfare som har hittat grejerna så kolla med Polisens hittegodsavd?

Mja, Wake Nils blev ju av med sin wake skate där för en tid sedan när vi var ute på vattnet… ändå ett hembygge…
    Jag hade ju prylar hängande utanför bilen när vi var ute på vattnet, samt när jag skulle filma Danne… kanske det försvann då, för jag fattar inte hur det kan ha gått till…:confused2:

• sourra

Medlem
    6 oktober, 2010 vid 22:03

Men Nisses skate dök ju upp

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Borttappat!!! Hittelön utlovas…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.