-
Bota din vintersurfabstinens!!!
Skiver lite skit nedan för att hjälpa er vilsna och galna vintersurfare…..
Nu har ni suttit här och blivigt taggade av allt snack om surf i morgon, bilden på en rätt varm vintersegling har ploppat upp i skallen och drömmen är att få rippa loss bekymmers fritt band de masthöga vågorna….. NOG!!!!Nej gott folk, det gäller att stävja dessa vansinnes upptåg
direkt…..Att ta av sig på överkroppen och gå ut och sätta sig några timmar, fantisera om sex med Marit påls… (Hm) brukar ha viss inverkan på surfsuget.
Räcker inte det kan man även lägga till att gå på händer någon kilometer, då vet du hur armarna känns efter första repan….
Skulle det förmodan fortfarande kännas som en bra ide att ut och segla kan ni ju alltid simulera hur fingrarna mår efter par repor, snabbast effekt ger en kulhamare som ni smackar på – just det, fuska inte, ALLA fingrarna.
jaja jag vet …… vattnet är värre!När nöden är som allra värst och suget är som störst gör ni
som jag och slänger ner par isbitar i kallingarna, varningens ord är på sin plats då detta ger en omedelbar effekt…..Det där var väl inte så svårt…..
Själv har jag nu slut på is och jävligt blöta kallingar, så…… vi syns väl som vanligt på vattnet imorgon då!!!!
Logga in för att svara.