Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bovallstrand lördag 31/7

• Bovallstrand lördag 31/7

Publicerad av jensutbult på 30 juli, 2010 vid 08:30

Någon som ska ut i närheten av Bovallstrand i morgon? Funderar på att köra lite vid Gärlesborg. Slå en signal på 0707-828243 om du vill ha sällskap!

brushanen svarade 14 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • antonhau

Medlem
    30 juli, 2010 vid 12:12

Kanske drar ut imorn, jobbar till 14:00 i Hunnebostrand.. Så kanske tar bilen bort efter

• hydrolift

Medlem
    30 juli, 2010 vid 20:10

Jag kommer att dra ut till badplatsen strax efter Gerlesborg på morgonen runt 9 tror jag. Förmodligen lite blåsigt för en 12:a men bara det inte blir mer än 14 m/s så kör jag.

• jensutbult

Medlem
    30 juli, 2010 vid 21:58

Toppen! Ska försöka ta mig till gerlesborg runt nio jag med.

• brushanen

Medlem
    30 juli, 2010 vid 22:50

Lutar åt att jag kömmer över med. Är på Bohus Malmön och ska köra lite vågssurf på morgonkvisten.
    Hörs
    Robert 0704 712787

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bovallstrand lördag 31/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.