Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BOW-kites barnsjukdomar!?

• mrmille

Medlem
    1 juni, 2006 vid 21:14
    Fesen wrote:
    Eller en Ozone Instinct…

Kompromiss med fem linor där med
    Funkar ju helt uppenbarligen iofs =)

• fesen

Medlem
    1 juni, 2006 vid 21:58

Kompromiss med fem linor där med
    Funkar ju helt uppenbarligen iofs =)

Ser inte varför det skulle vara en kompromiss med fem linor…den är ju designad så…

Men som sagt…fungerar riktigt fint…skall ut å ta oskulden på min 9:a vilken dag som helst! 🙂

• ollefax

Medlem
    2 juni, 2006 vid 05:50

De block jag hade på min FS slet väldigt på linorna när det blev sand i dem (vilket det onekligen gör på en sandstrand…)

Wind wing har haft intressanta lösningar de kan jag hålla med om. Synd bara att de har gått dåligt för dem. Kul när tillverkare kommer med nya lösningar inte bara följer strömmen. Skulle vara intressant att veta om det gick dåligt p.g.a. de nya lösningarna eller bristande ekonomi kunskaper.

• skanepaul

Medlem
    2 juni, 2006 vid 10:52

Hur orkar ni…

• fesen

Medlem
    2 juni, 2006 vid 11:20
    SkånePaul wrote:
    Hur orkar ni…

Brist på vind…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BOW-kites barnsjukdomar!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.