Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › BOW/SLE köpes
-
LANGENS_KITE;512717 wrote:Garanterar att du kan lita på Oharris.
Brukar alltid skicka grejorna och låta kunden betala då han/hon är nöjd.
Har inte blivit lurad en enda gång.Senast redigerad av LANGENS_KITE den Idag klockan 16:10.
???.
klirr- klirr*
nej men kiten verkar fin och han har fått bra rykte. go for it
-
Ella så kan man checka in min, när de blåser kan jag möta upp dig halvvägs och dema den för dig If you wish
-
Haha mickes ”finpump” ingår tyvärr inte (måste komma över till din pakistanierkorre och byta någon dag micke..) utan en helt vanlig shysst ozone pump! Och precis som peter sa, mig kan man lita på, jag kommer ju inte från Umeå egentligen ;). 5500 pix med väska och pump! fast då står det 13m2 på väskan, hoppas det går bra!
-
@Oharris 513052 wrote:
Haha mickes ”finpump” ingår tyvärr inte (måste komma över till din pakistanierkorre och byta någon dag micke..) utan en helt vanlig shysst ozone pump! Och precis som peter sa, mig kan man lita på, jag kommer ju inte från Umeå egentligen ;). 5500 pix med väska och pump! fast då står det 13m2 på väskan, hoppas det går bra!
inte för att vara sånn nu, men i annonsen på köp & sälj ligger 9an ute för 5000 och då ingår även bom… jag har ändå lite andra grejjer pågång här nere i rätt del av landet så tack men nej tack.
-
Jo men då ingick inte väskan eller pumpen, tänkte skicka dom med stora kiten eftersom att dom hörde ihop! 5000:- = kite + bom….
// F
-
Det här luktar skumma affärer, 2 kites och en väska. Han är garanterat född och uppvuxen i Umeå!!
Logga in för att svara.