Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BOW/SLE köpes

• nundy

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 15:55

Jag skulle inte lita på honom.. han är från Umeå

• sourra

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 16:06

Umeå is the shit!

• mania

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 21:05
    LANGENS_KITE;512717 wrote:
    Garanterar att du kan lita på Oharris.
    Brukar alltid skicka grejorna och låta kunden betala då han/hon är nöjd.
    Har inte blivit lurad en enda gång.

Senast redigerad av LANGENS_KITE den Idag klockan 16:10.

???.

klirr- klirr*

nej men kiten verkar fin och han har fått bra rykte. go for it

• _sofia_

Medlem
    29 oktober, 2008 vid 21:24

Ella så kan man checka in min, när de blåser kan jag möta upp dig halvvägs och dema den för dig If you wish 😉

• oharris

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 22:53

Haha mickes ”finpump” ingår tyvärr inte (måste komma över till din pakistanierkorre och byta någon dag micke..) utan en helt vanlig shysst ozone pump! Och precis som peter sa, mig kan man lita på, jag kommer ju inte från Umeå egentligen ;). 5500 pix med väska och pump! fast då står det 13m2 på väskan, hoppas det går bra!

• bresky

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 23:15

@Oharris 513052 wrote:

Haha mickes ”finpump” ingår tyvärr inte (måste komma över till din pakistanierkorre och byta någon dag micke..) utan en helt vanlig shysst ozone pump! Och precis som peter sa, mig kan man lita på, jag kommer ju inte från Umeå egentligen ;). 5500 pix med väska och pump! fast då står det 13m2 på väskan, hoppas det går bra!

inte för att vara sånn nu, men i annonsen på köp & sälj ligger 9an ute för 5000 och då ingår även bom… jag har ändå lite andra grejjer pågång här nere i rätt del av landet så tack men nej tack.

• oharris

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 09:21

Jo men då ingick inte väskan eller pumpen, tänkte skicka dom med stora kiten eftersom att dom hörde ihop! 5000:- = kite + bom….

// F

• nundy

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 09:32

Det här luktar skumma affärer, 2 kites och en väska. Han är garanterat född och uppvuxen i Umeå!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 23 svar oktober 2008
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA