Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bra å billig utrustning.
-
E ocksa pa jakt efter nya kites. Och brada ocksa…
Salde mina Naish X3 innan jag drog ut och reste. Kommer dock snart hem och maste sjalvklart ha grejer sa snart som mojligt!Nan som har nagot att erbjuda?
Skicka ett mail!
runstedt@itek.chalmers.se//
Daniel -
Har hela linjer Globerider 2004:or till bra pris, både curl och lift. Sök här för mer info; http://www.kite-surf.com/
GlobeRider Kite Reviews -
Jag säljer mina Cabrhina Co2 9 kvm från 02
+ Naish areo 16 kvm från 02
med Bom Pump Väska
Båda har femte lina. Båda kitearna är i bra skick inte en lagning på dom.
+ en bra nybörjarbräda: Bic Airflow 175 twintip.
får även med en Naish midjesele storlek m.
Allt du behöver för att kita från 4 till 13 sekundmeter
Både drakarna och brädan är bra nybörjar utrustning.Säljes bara som paket 11 000kr eller högstbjudande.
Gustav:076-2219066 eller på mail:Gustav_backpacker@hotmail.com
-
Billig eh freestyle 14!!! 3500 utan bom! slå till!!!!
0702300055
-
oj! inte inloggad, är ju på fest! En liten liten lagning i duken annars i perfekt skick, billigare än så här blir det inte! och hur fan lägger man in en annons på köposälj när man druckit 6 millenium??????
paul
-
tänkte bara göra er uppmärksamade på att en kille verkligen är intreserad av att köpa en direktional bräda. man kan antingen titta under köpes eller maila mig direkt vilket som går väldigt bra
/Ric
-
jag skulle vilja ha tag i en nybörjar bräda! det mesta av intresse! priset är avgörande..
bare o maila -
Directional, är det en sådan här eller?
http://www.blocket.se/view/4514465.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=15
-
presis en sån!! den röda då förståss men den e såld
jag ringde i fredags.
-
jaså det var ju synd, men varför vill man ha en sån och inte en twintip
-
pengarna tog liksom slut då jag köppt allt annat. men det mesta billigt och nybörjarvänligt att åka på är intresant!! trodde det automatiskt begränsade mig till directionals då?
-
Har billiga twintip att sälja! Underground och f-one, ring mig på 070-941 47 91//Mvh Bengt N
-
Jag tror de flesta rekomenderar dig att köpa en bräda 130-140 cm twintip, det kommer snabbt bli tråkig med en directional.
Rätta mig gärna om jag har fel men jag tror det är så, jag köpte en Labrat 140 (Cabrinha) som första bräda. -
Inte nödvändigtvis directionals är så pass ovanliga i Sverige att det är svårt att få tag i överhuvudtaget. Så Bidirectionals är nog lättare att hitta beg. till hyffsade priser.
Logga in för att svara.