Senaste nytt Forums Vågsurfing Bra boende portugal

• Bra boende portugal

Publicerad av jokarlsson på 1 augusti, 2012 vid 16:03

Hej
    Jag har biljetter ner till Lisabon och tänkte ragga upp ett bra hotell med nära till en bra surfspot. Jag har min flickvän med så det får inte vara enbart surf utan hellre ett hotell nära till en bra strand. Runt Lissabon finns det en del men det är inte helt lätt att välja. Det är mycket som är uppbokat. Tacksam för svar.
    /J

molle73 svarade 12 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • svenne

Medlem
    1 augusti, 2012 vid 19:29

Kolla runt Cascais/Estoril. Betydligt närmare surfet och trevligare att bo där än i Lissabon.

• evol

Medlem
    14 augusti, 2012 vid 08:31

Jag och surfande flickvän är här i portugal nu, för en 2 veckors surfresa. Vi hyrde bil direkt och har kört runt på kusten för att hita bra boende med närhet till bra surf. Vi fastnade för Ericeira, ligger några mil från lissabon. Enligt portugiserna det överlägset bästa området för surf.
    Ett hotell jag kan rek är Vila Gale, där vi bor.
    I praia grande något söderut finns ett billigt hotell som heter Miramonte Vip Inn.
    Lycka till

• dawwg

Medlem
    17 augusti, 2012 vid 06:41
  • molle73

Medlem
    23 september, 2012 vid 19:11

En kompis som bor i Lissabon hyr ut. Han har ett ställe söder om stan, ett norr om (privata hus) Hör av er om ni e intresserade!

• molle73

Medlem
    1 oktober, 2012 vid 19:40

Hittat boende? Hör av dig annars! Mvh Molle

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Bra boende portugal

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.