Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra butik för att köpa småsaker???

• Bra butik för att köpa småsaker???

Publicerad av lenthy på 25 juli, 2004 vid 22:04

Finns det någon bra butik med snabba leveranser som har lite smått o gott??? Själv behöver jag köpa en ny chickenloop o vill ha tag på den snarast… De flesta butiker jag har hittat säljer ju bara hela kitepaket o sånt ju….

bronco_rider svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skejtar_henke

Medlem
    25 juli, 2004 vid 22:39

Köpte en chickenloop av märket maui magic hos ontop. Finns på här på nätet. Var iof hemma hos han och hämtade den. Han hade en del tillbehör och en riktigt trevlig kille.

• yaqup

Medlem
    25 juli, 2004 vid 22:43

Svar till:

Köpte en chickenloop av märket maui magic hos ontop. Finns på här på nätet. Var iof hemma hos han och hämtade den. Han hade en del tillbehör och en riktigt trevlig kille.

[/ QUOTE ]

http://www.ontopsports.com

samma historia som ovan

• lenthy

Medlem
    25 juli, 2004 vid 23:04

Tack grabbar… den ny chickenlopen är beställd smile.gif

• bronco_rider

Medlem
    26 juli, 2004 vid 07:54

När min chicken-loop pajade så beställde jag en Wichard schakel 2673 Quickrelease av Kaj Kjellgren [kaj@kajtech.nu]
    Med denna variant krokar man i schakeln i en stålring istället för chicken-loopen, det funkar även bra att montera leach-systemet i schakeln & få en spinning-leach.
    Detta system har funkat mycket bra för mig & minskat trasselfaktorn avsevärt.

**** Bronco rider ****
    – The Vänern keatöörs –

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra butik för att köpa småsaker???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.