Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra & dåliga affärer på konfen !?!

• Bra & dåliga affärer på konfen !?!

Publicerad av skywalker på 21 maj, 2003 vid 14:57

Med denna tråd vill jag bara ge eloge till Freddie jag handlade ett dr.x -01 av. Bra pris, ärlig i annonsen (ang. hålet i mastfickan wink.gif) och snabb leverans. Det är härligt med ärliga människor !

Har ni några bra/dåliga erfarenheter från att handla här på steffo ?

skywalker svarade 21 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jonasp

Medlem
    21 maj, 2003 vid 15:08

Bara bra faktiskt. Riktigt nöjd med de grejorna jag har köpt.

• calle_b

Medlem
    21 maj, 2003 vid 17:25

Mycket bra erfarenheter! Bara lyckade deal´s smile.gif

Vindsurfare är nog ett rätt shysst, ärligt folkslag wink.gif

smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2003 vid 17:55

några gånger har grejorna varit äldre än vad som stod i annonsen.. annars bra erfarenheter

• go_catch_a_wave

Medlem
    21 maj, 2003 vid 19:09

har sålt och köpt en del här. bara positiva erfarenheter.
    Jo en kille ringde och ville köpa en bubbelbuss jag hade satt ut anonns på (på vintern)min gamla -74.
    Hade hafft ute anonnsen ett typ 3mån. utan intresse(!), då skrotades den. efter ett tag till ringde killen.
    sälja buss på vintern=crap
    sälja buss på våren=big buisness!!! tongue.gif

• gegga

Medlem
    22 maj, 2003 vid 07:12

Menar du hålet där man trär in masten?
    Det skall vara där!

• zehlertz

Medlem
    22 maj, 2003 vid 07:56

Har köpt alla mina senaste prylar från folk här på steffo o alltid varit lika nöjd med priset. Spontant känns det som om surffolket är ärligare än folk som säljer andra prylar.

Likadant är det när jag sålt prylar här. Jag vill inte lura ngn att köpa till överpris. Speciellt inte om det är ngn lite nybörjare… skulle aldrig vilja att killen sen får kommentarer om att han blivit blåst. *har fått uppfattningen att det finns fler som tänker så här?*

*vill du göra riktiga kap när du köper får du räkan med lägre pris när du själv säljer*

• dr-masse

Medlem
    22 maj, 2003 vid 08:01

Har själv både köpt (lite) och sålt (mer) här på konfen. För min del har det funkat kanonbra! Mycket, mycket smidigare än innan konfen fanns, helt klart.

Surfa På!

• skywalker

Medlem
    22 maj, 2003 vid 13:48

Det menar du inte gegga ?!? Trodde de slopade det 2001 crazy.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra & dåliga affärer på konfen !?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.