Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bra drag i mörrn
-
Bra drag i mörrn
Publicerad av jott på 11 april, 2005 vid 18:04Var ska ni skånepaugar i morgon? Landskrona, Habo eller Skanör?
Är den vidriga lagunen förbjuen av fågelskådarna än förresten?
Peacejott svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag var i Habo ikäll, vattenlöst, vindlöst håla
Kolla detta: http://www.frv.dk/ifm/sr/default.asp
Förslår Norr om Skanörs hamn eller Parkvägen.
Vad tycks?
-
norr om skanörs hamn fungerar inte, hamnen e i vägen jue.
jag röstar för parkvägen, eventuellt falsterbo stranden.
men jag e helt klart på att åka. jott o grabbarna får gärna komma ner och så kan min tvåa få träffa er tvåa osv osv. när får man se er?
-
Dude,
Kolla sista inlägg in fågel tråden. SNF har bra förslag var vi ska kita på näset. Kolla och sprida budskapet
Tippen sucks ändå, byig, båtar och för grunt.
TW
-
tippen e ju skitgott! inte grundare än habo och det är ett av dom få ställen som funkar på ost-vindar.
-
Gillar också Tippen dock inte när det är alldeles för byigt.
-
tippen e bra när det blåser rätt. och för grunt och för mkt båtar tycker jag inte alls det e. det är platt, sa räven
-
Jag och en krake till drar ut vid två-tiden. Följer utvecklingen här på tråden och på dmi sen får vi se om vi drar oss ner till borgarhalvön eller till de lite sämre trakterna i norr..
biz morgen -
Tom. fågelskådarnas förslag är inte byggda på fakta. söder om hamnen är inga problem att åka enl. oss.
-
det blir nog bättre idag än igår. jag satsar på good ol´ habo vid 2 tiden, om det nu blåser. jott, e du på?
/jens -
Enligt dmi så ser det ut som att det blir landskrona. Tror vi drar dit till lundåkra vid ett-tiden.
Tycker det ser lite för sydväst ut för habo.
Cs i landskrona i em. -
voaafaaaan jutta PF Ötze.. det kunde du väl slått en pling på min lur o sagt att ni skulle till Landskrona…
kör juh förbi var enaste dag från Gruvan…
Logga in för att svara.