Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Bra med fart på Haga senaste dagarna
-
Bra med fart på Haga senaste dagarna
Publicerad av bjornen på 11 juli, 2009 vid 13:25Har noterat att det gått undan på Haga senaste dagarna. Imponerande farter av alla tycker jag. Mest imponerande med tanke på åldern är väl ändå Lbj:s
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=14408
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=14365
Hmm, knappt en notis längre fast man nästan passerat 40kn på 10s och över 41kn på 2sek :tongue: Grattis alla med PB:n//Björn
surferboy svarade 15 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Yepp, passar på att gratulerar min gamla teamkompis (Micke Öhlund) till 2 snygga sessions – grymt.
…och sen givetvis ett grattis till LBj, snart får man se upp så att den gamle inte sätter en på plats… -
grattis micke ö
,ni andra som persat och alla andra som var där på en fin dag vad det verkar.(allt jag fick ut av det beryktade lågtrycket är en värkande kropp o knäkt syke efter en närkontakt me masten i fredags trotts potentialen som lyste över haga redan i onsdags)
-
Grattis Lasse!
Det är väldigt nära topp 20 nu.
Jag tror minsann Bad Janne får borsta upp sig! -
Helt grymt Lasse, så jäklá kul… sanslöst… skrämmer skiten ur oss andra… riktigt kul!!!
-
mera, mera, mera
Har ni samma utveckling som jag så blir era PB över 100 knop då ni blir 66 år
Känns underbart gött men de gör ont i kroppen idag -
Ah… Den gamle har redan satt mig på plats! Bra kört, Lasse! Och naturligtvis alla andra oxå. Alla PBn är granskade och godkända.
/J
-
lbj;558693 wrote:mera, mera, mera
Känns underbart gött men de gör ont i kroppen idagGrattis Lasse
(Men du är dock fortfarade näst sist i pensionärsklassen)
Nu måste jag oxå köpa lite nya prylar och skaffa en personlig tränare.
Någon frivillig?Sega gubbar
-
lbj;558793 wrote:Gött att ligga på topp
Har du kollat vem som är snabbaste quinnan i världen detta året?
-
lbj;558693 wrote:mera, mera, mera
Känns underbart gött men de gör ont i kroppen idagJa det är bara att lyfta på hatten för ett fantastiskt fint resultat, Grattis Lasse! Det måste förmodligen hänga på all positiv kraft du fått som medlem i SCK!! Nu är du dessutom tillbaka på den “Svenska världsrankingen” på GP3S.
/ Uffe
Logga in för att svara.