Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bra plattvattenspot inom europas gränser? i februari

• Bra plattvattenspot inom europas gränser? i februari

Publicerad av billing på 28 december, 2007 vid 07:27

Tja!

Har planerat att boka in en veckas surfresa i slutet av februari eftersom sportlovet ligger där. Finns det någon plats i europa med en säker plattvatten spot. Behöver inte vara helt platt, men jag är nybörjare så något bra förhållande att öva i.

Tack !

/Joakim

jesse svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • surfslusken

Medlem
    28 december, 2007 vid 13:10

Om du tycker Fuerte ligger inom de europa du tänker på så kan de va fint i Sotavento då. O Kanarieholmarna e väl nästan ett måste om du ska få lite värme i ”europa” i februari.

• msjufyra

Medlem
    28 december, 2007 vid 17:14

fuerte is the shit… sotavento om du vill ha platt…

• billing

Medlem
    30 december, 2007 vid 14:18

Blir nog sotavento ! men är det lätt att dra runt till dom olika surf centrerna om man har bil?

• wildsurf

Medlem
    2 januari, 2008 vid 22:21

Ett bra alt till Sotavento är Dahab i Egypten….finns billiga flygstolar till Sharm el Sheik. Mkt plattar vatten än Fuerteventura tycker jag….

• billing

Medlem
    9 januari, 2008 vid 18:58

Okej ! Har bokat idag men det finns ju rum för ändring 10 dar framåt. Men tror de blir Sotavento. Hoppas bara på vind ! är lite osäker ändå

• tim-eriksson

Medlem
    9 januari, 2008 vid 18:59

Egypten i mars?

En kompis frågar om jag vill hänga på, tänkt att surfa (vind) en del. Men är det någon vind då?

Annars blir det puder i st.anton 😀

• jesse

Medlem
    18 januari, 2008 vid 19:25

Jag var två veckor i Dahab -07 och vinden var så där… Första veckan nästan vindstilla med några 7,5-dagar och sen blev det 4 dagar med 4,2 och nedåt! Grymt bra plattvatten om man väl tagit sig ut bakom en sandrevel. Räkna med dålig mage.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bra plattvattenspot inom europas gränser? i februari

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.