Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bra Pokerhänder !

• Bra Pokerhänder !

Publicerad av surfmc på 31 juli, 2005 vid 23:08

Hej !

Jag satt o lira lite och fick en hyffsad hand, tyvärr var det bara en till som var med och lira om potten så den växte inte så mycket ! Klistra in i denna tråden om ni får några bra händer, det är ju inte så lätt att slå denna första, det räcker ju i o f s med en kung som kicker på fyra äss laugh.gif

surfmc svarade 19 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:10

Bilden är sparad i BMP 256 färger därför ser den ut som den gör.

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:25

Jaha, det går ju hyffsat, dessa händer dök upp inom en rätt kort period, nu får jag nog sova.

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:27

Ännu en bra hand som blev till en färg !

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:28

Ok, nu ska jag bara köra 2 varv till, en kåk……

• biorno

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:31

F.Y.I Din gubbe håller samma takt som “det löser sig” med Timbuktu

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:32

F.Y.I ???

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:58

Färg är ändå rätt ok ibland….

• surfmc

Medlem
    31 juli, 2005 vid 23:59

Till och med en triss kan ge en liten pott…. smirk.gif

• surfmc

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 00:38

Det var ju det att man skulle gå o lägga sig då eller, triss i 3:or är en fin hand ! Bara en runda till………

• nn4an_mike

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:10

tja … för att fullständigt döda den här tråden klistrar jag härmed in min Royal Straight Flush. Om denna inte räcker så har jag även ett antal fyrtal ess m.fl att bjuda på. vill dock påpeka att dessa händerna är otroligt mycket vanligare i internetpoker än i verkliga livet, varför det inte är så speciellt att få dem.

Mvh Micke

• nn4an_mike

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:11

Till saken hör även att den andre snubben som var kvar oxå hade K E på hand, dock givetvis inte i samma färg … gissa om han blev sur när han fick se min royal.

• surfmc

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:31

Fan va grym hand ! Varför får man bättre händer på nätet tror du då? Är det för att potterna ska trissas upp? Var brukar du lira? Vore kul att sitta vid samma bord nån gång.
    Har du konto hos Multipoker?
    Det är stora summor på den bilden, play money eller?

• nn4an_mike

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:45

om du skaffar skype ( så vi kan snacka samtidigt ) så skaffar jag konto var som helst. Anledningen till att man kan få helt osannolika händer är att i princip alla pokersiter tillämpar ett sorts “rättvise system” d.v.s om det har gått dåligt ett tag så kommer du efter det få bra händer .. oavsett om du spelar med 72 off suit.. det är därför det inte alls är ovanligt att man förlorar med E E på hand … helt enkelt för att nån spelar med sina 7 2 och får fyrtal eller kåk … vet inte om detta stämmer men det är i alla fall vad jag har läst mig till på olika pokersiter. Och det stämmer i och för sig oxå med mina egna erfarenheter. Personligen så gillar jag pokerstars och empirepoker bäst. Jag tycker att de verkar vara de mest realistiska. Hör gärna av dig om du skaffar skype. i så fall är mitt användarnamn samma som på steffo.
    Mvh
    Micke

• nn4an_mike

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:48

nej .. det var inte playmoney … däremot var det turnering det är därför vissa platser är borta på bilden( de som hade åkt ut innan mig ). vid turneringar tilldelas ju alla 1500 chip. därför ser det ut som att det är riktigt mycket stålar på spel. tror jag körde en 5 – 0,5 dollars turnering när jag fick den handen

• surfmc

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 18:53

Vad är skype? Empire poker är väl samma som multipoker, alltså samma spelare eller har jag fel?

Magnus

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Bra Pokerhänder !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.