Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra prognos till helgen för Väddö

• levieux

Medlem
    9 juni, 2005 vid 14:49

Helt otroligt på morgonen hade SMHI 12ms i sin prognos för kommande måndag och nu är man nere på 6ms…

• surferic

Medlem
    9 juni, 2005 vid 15:07

Rullsand kommer garanterat gå av tidigt på söndagmorgon.

(Jag ska på 30-årsfest på lördag).

• surferic

Medlem
    9 juni, 2005 vid 15:08

.

• jeppepeppe

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:05

Härliga bilder! laugh.gif

• ubbe

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:20

När Rullsand levererar så här så måste du höra av dig Eric.
    En av de bästa dagarna i Sverige jag har upplevt!!!

/Honken

• ozman

Medlem
    9 juni, 2005 vid 22:26

Ta och tagga ner allihop! Vindsurfing är ju så här, åtminstone i sverige, där det är lågtrycken som dominerar. Tänk hur det var innan det fanns prognoser på nätet (då stressade man åtminstone inte upp sig lika mycket om den långsiktiga prognosen inte slog in). Dessa långsiktiga prognoserna ska man förresten ta med en nypa salt, framförallt när det är ostadigt som det har varit den senaste tiden.

I övrigt så föreslår jag en annan hobby vid sidan av surf, så kommer ni att slippa stress och de efterföljande hjärtproblemen!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2005 vid 06:39

Svar till:

Äntligen! den här prognosen kommer att stå sig… allt talar för det, Tack SMHI fan va jag gillar er wink.gif

Syns på söndag!!

[/ QUOTE ]

Det är med stor sorg man läste SMHI’s prognos i morse!

Lör: Ost, 1-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 6 m/s.
    Sön: Mellan nordost och ost, 5-9 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.
    Mån: Mellan syd och sydväst, 1-5 m/s Dygnets högsta vindhastighet 8 m/s.

/peppe

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bra prognos till helgen för Väddö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.