Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra reklam för Best!

• Bra reklam för Best!

Publicerad av ozzcarr på 20 juli, 2004 vid 14:55

Måste bara nämna att jag är förvånad över Best sätt att marknadsföra sig här nere söder om Malmö. Att skälla ut någon och be dem dra åt helvete för att man satt in en annons på sin gamla Naish känns konstigt tycker jag. Argumentet var tydligen att säljer man sin gamla drake så är det ”uppenbart” att man ska köpa EH istället för Best. crazy.gif….ok

Nä Muddy jag hoppas att du utvecklar din sociala förmåga och inte tar på dig fler jobb i framtiden där du måste träffa eller prata med människor! Du har i vilket fall sumpat alla potensiella kunder här nere. Vi har inte träffats men du vet vem du var jävligt mot! Grattis till titeln ”årets mest tappade säljare”!

gogga svarade 20 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 25 Svar
  • 25 Svar
  • zoolander

Medlem
    20 juli, 2004 vid 15:31

hahaha.. vilket sajko!

• pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 16:14

Gött med lite skvaller. Hur går det med filmen annars Oscar? Blir det ’One’ som soundtrack?

• funkyman

Medlem
    20 juli, 2004 vid 19:13

Helt otroligt….

• hengo

Medlem
    20 juli, 2004 vid 22:18

jaaaaa hur går det ÅÅSKK?!!!:)

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2004 vid 07:33

Ja hur går det=

• ozzcarr

Medlem
    21 juli, 2004 vid 07:53

Bra!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2004 vid 10:38

Jesus,

Jag fattar ingenting!!! Vad har hänt? Är det ngn som tycker det är kul att skämta eller vad fan håller på att hända? Det är antagligen därför man skall akta sig för att skriva här, men jag kan garantera att jag inte skrivit ngt negativt om ngn. Var är länken? Jag måste kolla på ip-adressen för jag använder bara den jag skriver från här.
    Mvh.

/Christian ”Muddy”

• ozzcarr

Medlem
    21 juli, 2004 vid 10:55

Det var inte skrivet, ännu värre. Det var face to face i lördags! Kommer du inte ihåg eller? crazy.gif

• rambo_johnson

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:23

fan håller ni på me där nere jevla badhytts stekare

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:25

Om det är du som hade på dig en röd Local-tröja som jag snackade med efter Badhytten så var det så min vän att jag undrade varför du sålde din nästan nya X3 som verkar fungera perfekt! Varför frågar du en massa om du sen vräker ur dig en massa dynga? Sen kom vi aldrig in på ngn diskussion om vad som var tänkbart att köpa efteråt. Du är välkommen att ringa mig på 0737-067090 om du har ngt att säga. Jag följer inte ngn tråd här längre.

N’joy the sun while it last!

• gogga

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:26

hihi

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:27

Svar till:

fan håller ni på me där nere jevla badhytts stekare

[/ QUOTE ]

Säg det Hugo… Har ingen aning om vad kille dyngar om. Först påstår han att vi aldrig träffats, sen att vi sågs face-to-face i lördags! Skumt… Du är välkommen att ringa 0737-067090 om du har ngt att säga! Träffas gärna på en latte och myser till det!

/Christian

• rambo_johnson

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:45

haha, va fan

• kaiser

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:48

serveras d alkoholhaltiga drycker på badhytten?

• tottovich

Medlem
    21 juli, 2004 vid 11:55

du muddy nu blandar du ihop oss för det var du och jag som snackade efter badhytten där ute. så lika är vi inte direkt crazy.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra reklam för Best!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.