Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra reklam för Best!

• pjoter

Medlem
    21 juli, 2004 vid 12:09

alla serväl likadana ut där nere? wink.gif
    bakåtslickat hår, ray ban, solariebränna året runt å dyra kläder.. å självklart en juristportfölj. grin.gif

• tottovich

Medlem
    21 juli, 2004 vid 12:10

jo verkligen tongue.gif speciellt vi i NL vi brukar kita i Kostym osv.. wink.gif

• pjoter

Medlem
    21 juli, 2004 vid 12:20

mmm precis!
    har allt sett hur ni packat upp bommen ur er portfölj.
    kiten ligger gömd i en golfbag å brädan orkar jag inte ens komma på var ni gömt.
    wink.gif tongue.gif
    vattentät mobil med headset så ni kan handla med aktier då ni åker. grin.gif

• ozzcarr

Medlem
    21 juli, 2004 vid 12:24

Nä nä nu missförstår du mig. Vi har inte träffats, men ditt snedsteg mot Jakob var face to face inte här på steffo.

Kul att du tycker det e dynga att du ber folk som undrar om best eller vill hälsa att dra åt helvete. Pytte lite nochalant men det e ju bara min åsikt….

• tottovich

Medlem
    21 juli, 2004 vid 12:25

självklart det är ju obligatoriskt… måste hålla sig updaterad! jag brukar ju ha en vattentät armbands dator på mig när jag åker så jag kan läsa alla buisness mail samtidigt som jag åker.

• egan

Medlem
    21 juli, 2004 vid 15:24

hmmm..FM

• funkyman

Medlem
    21 juli, 2004 vid 19:45

Hmmm.

• hengo

Medlem
    21 juli, 2004 vid 21:18

SLAGG SLAGG SLAGG SLAGG SLAGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• backe

Medlem
    22 juli, 2004 vid 06:50

Svar till:

Svar till:

fan håller ni på me där nere jevla badhytts stekare

[/ QUOTE ]

Säg det Hugo… Har ingen aning om vad kille dyngar om. Först påstår han att vi aldrig träffats, sen att vi sågs face-to-face i lördags! Skumt… Du är välkommen att ringa 0737-067090 om du har ngt att säga! Träffas gärna på en latte och myser till det!

/Christian

[/ QUOTE ]

Ragg… Ragg… Ragg…

• gogga

Medlem
    22 juli, 2004 vid 09:42

En latte hade ju inte varit fel.. Är man bjuden?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra reklam för Best!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.