Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra sjukgymanst i Lund

• simoneburgess

Medlem
    22 september, 2007 vid 08:56

@bresky 417107 wrote:

Tyvärr har det blivit rent för lite kite i sommar. Nu kommer ju hösten med vindar (hoppas jag) så nu ska jag försöka få lite tid på vattnet.

Tarvligt! Ryck upp dig nu. Varför detta? Har ju blåst bra densenaste tiden

• bresky

Medlem
    22 september, 2007 vid 19:47

Jobb och sånt oviktigt har kommit ivägen tyvärr. Nu dom senaste veckorna har jag varit utanför riket också utan mina kiteprylar (ingen större miss eftersom det bara blåste 1 av 20 dagar).

• simoneburgess

Medlem
    23 september, 2007 vid 09:12

@bresky 417289 wrote:

Jobb och sånt oviktigt har kommit ivägen tyvärr. Nu dom senaste veckorna har jag varit utanför riket också utan mina kiteprylar (ingen större miss eftersom det bara blåste 1 av 20 dagar).

Bra, då behöver du nte ångra ditt beslut då.

Men om d uvil ha sälskap ut någon dag, slå en pling. Tar gärna en tur ut och tittar på 🙂 🙁

• bresky

Medlem
    23 september, 2007 vid 15:33

gött, jag har skaffat en kamera så då får du fota lite! kanske dricka lite folköl också!

• qq-57

Medlem
    24 september, 2007 vid 00:33

Simon! Inte bra att höra att du är lite skadat, men Doc Nundy är rätt. Hade manga problemer med knä ocksa, började med squats och andra övningar som stabiliserar. Har ingen problem nu. En mindre din muskelär, än större är belastningar för din knä

Ursäkta min daligt svensk, är utan övning… :crazy: 😀

• simoneburgess

Medlem
    25 september, 2007 vid 08:34

Ska besöka en sjukgymnast idag på Gerdahallen… Prblemet är att jag tror att jag har fler än bara ett problem. Får ont på olika sätt. Får se vad de säger

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra sjukgymanst i Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.