Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Bräd Köp
-
Bräd Köp
Publicerad av tegelind på 6 februari, 2008 vid 19:45Jag vet att detta inte är rätt forum att anonsera på, men på köp forumet har jag inte fått något svar så jag provar här istället.
Jag har tänkt köpa en slalom bräda som är 65-70cm bredd och ska passa till mitt 7,5a. Pris max 5000:-Maila mig eller skicka ett PM
godde svarade 17 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
tegelind;443198 wrote:Jag vet att detta inte är rätt forum att anonsera på, men på köp forumet har jag inte fått något svar så jag provar här istället.
Jag har tänkt köpa en slalom bräda som är 65-70cm bredd och ska passa till mitt 7,5a. Pris max 5000:-Maila mig eller skicka ett PM
hej ja har en fanatic falcon 105/ 07 som du kan få för 7500:-
http://www.fanatic.com/public/content/e554/e555/e3789/e3905/index_eng.html (samma som 07) -
Tyvär lite för dyr för att passa in i min surf budget i år
Mvh petter
-
@tegelind 443198 wrote:
Jag vet att detta inte är rätt forum att anonsera på, men på köp forumet har jag inte fått något svar så jag provar här istället.
Eftersom slalombrädor reagerar väldigt olika på segel, om det är fullblodssegel eller inte så undrar jag vad det är för en 7.5:a du har?
Vet nog ett par stycken brädor som skulle kunna bli din för under 5000kr om dom passar med den 7.5an som du har.
-
@getwet 443269 wrote:
Eftersom slalombrädor reagerar väldigt olika på segel, om det är fullblodssegel eller inte så undrar jag vad det är för en 7.5:a du har?
Vet nog ett par stycken brädor som skulle kunna bli din för under 5000kr om dom passar med den 7.5an som du har.
Jag har ett Severne OverDrive 7,5 som jag kommer att köra med i sommar / petter
-
Kontakta ”Jeppe” här på konfen, tror han vill sälja sin Mistral RTX 101liter. Den har några år på nacken men är bland det värsta Mistral någonsing byggt.
Vikt under 5.0 kg och riktigt riktigt skön att segla på, och snabb.Har själv haft en sådan tidigare och det är från min sida köprekommendation på en sådan planka. Priset är en bra bit under det du har lagt som ribba, och man får väldigt mycket race för en rimlig peng. Just det exemplaret han har är i ett mycket fint skick. 7.5 är maxstorlek på den brädan.
Kolla även med TBsurf, vet inte vad han har kvar men någon exocet har han väl kvar misstänker jag.
Annars är det väl bara att vänta in eftersäsongen, då kommer det horder av beggat….:wink:
Logga in för att svara.