Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › bräda…..
-
f_n va du mobbas tabi!!!
bara för att jag är en buissness man!!!
Ta o köp min I.a.f! 😛 -
jag vet inte riktigt…!!!
galet svårt ju!! har en widestyle på 137 liter nu! skulle vilja ha nåt lite mindre och roligare, en liten freeride låter nog bättre tror jag!!
Brukar du köra här ute??? fan va soft…!! har varit och provat fågelöudde några gånger, inte så ofta dock..!! har ju ingen bil så det e fett tråkigt! ska du köra nu i veckan här? vore GREAT om man fick haka på…!!! jag e “ledig” när som helst, fast på lördag blir det gran canaria! hehe! det blir FETT!!! -
Mr_wave..!
sen när tror du jag har en miljon liggandes hemma..?
om det blir en bräda e din iofs ett alternativ….! nu blev du glad va? -
kan ja lova!!!
Hörru snacka med din lilla far du så kanske du kan få nåra tusen!!!
fast du kanske ska börja jobba istället!
CU dude! -
tror du min lilla far har mycket pengar över efter att ha köpt det där huset? svar nej dude! Men tro mig, jag tjatar och tjatar… snart kanske han ger med sig…!!
Jobba? det e jobbigt ju…. måste iofs typ ta och fixa nåt kul jobb…!! fy faen…! -
Har du kolla nånting mot F2? Jag har en F2 air 265 cm, 115 liter. Annars finns ju till exempel MAX 2 AIR 264 cm, 113 liter, eller Style-brädorna (har inga storlekar i huvudet, kolla på http://www.f2.com). Dessa är lite mer allroundbetonade, en mer renodlad freestylebräda är Comp Style.
-
nja har bara kollat lite, det verkar finnas bra softa brädor faktiskt! vilket år är Air från? den skulle kunna va nåt..!
Fan vad många softa brädor det finns asså, jag blir galen!
-
Min air är från -00, men den är inte till salu.
Inte till något vettigt pris i alla fall -
har en cross 120, en mycket bra bräda på 116 l. Den tar allt från 5,5-7,5 men går även att köra med mindre segel. Mycket bra bräda om man vill komma igång med freestyle, sjunker aldrig. Har kört med den i allt från plattvatten och non vind förhållanden till 1,5 meters vågor.
-
man kan även flytta stropparna så att man får två bak, vilket gör att man även kan köra freeride med den. Fenan är lite i det längsta laget för freestyle men köper man en freestyle fena blir den riktigt bra.
-
ok, grymt!
den där crossen har jag funtat på länge asså…! den e bra grymt, men nån snackade ju om att det va mer freeride men det e iofs bara soft om den funkar till det oxå! Schysst nybörjarbräda för freestyle asså..? låter bra, låter bra..
Får se vad det blir till nästa säsong!
Ska sluta skolan nu och börja jobba så man får lite pengar och kan köpa brädor, segel och andra roliga grejor! Sen bär det av till fuerte! det blir FETT!
Logga in för att svara.