Taggad: ,

• ove226

Medlem
    20 oktober, 2002 vid 10:57

f_n va du mobbas tabi!!! frown.gif
    bara för att jag är en buissness man!!!
    Ta o köp min I.a.f! 😛

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 08:02

jag vet inte riktigt…!!! confused.gif
    galet svårt ju!! har en widestyle på 137 liter nu! skulle vilja ha nåt lite mindre och roligare, en liten freeride låter nog bättre tror jag!! wink.gif
    Brukar du köra här ute??? fan va soft…!! smile.gif har varit och provat fågelöudde några gånger, inte så ofta dock..!! har ju ingen bil så det e fett tråkigt! frown.gif ska du köra nu i veckan här? vore GREAT om man fick haka på…!!! grin.gif jag e “ledig” när som helst, fast på lördag blir det gran canaria! hehe! det blir FETT!!! smirk.gif

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 08:04

Mr_wave..!
    sen när tror du jag har en miljon liggandes hemma..? smile.gif
    om det blir en bräda e din iofs ett alternativ….! nu blev du glad va? smirk.gif

• ove226

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 10:23

kan ja lova!!!
    Hörru snacka med din lilla far du så kanske du kan få nåra tusen!!! smile.gif
    fast du kanske ska börja jobba istället!
    CU dude!

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 12:53

tror du min lilla far har mycket pengar över efter att ha köpt det där huset? svar nej dude! frown.gif Men tro mig, jag tjatar och tjatar… snart kanske han ger med sig…!! smirk.gif
    Jobba? det e jobbigt ju…. måste iofs typ ta och fixa nåt kul jobb…!! fy faen…! frown.gif

• tubert

Medlem
    24 oktober, 2002 vid 10:38

Har du kolla nånting mot F2? Jag har en F2 air 265 cm, 115 liter. Annars finns ju till exempel MAX 2 AIR 264 cm, 113 liter, eller Style-brädorna (har inga storlekar i huvudet, kolla på http://www.f2.com). Dessa är lite mer allroundbetonade, en mer renodlad freestylebräda är Comp Style.

• tabi

Medlem
    25 oktober, 2002 vid 12:23

nja har bara kollat lite, det verkar finnas bra softa brädor faktiskt! vilket år är Air från? den skulle kunna va nåt..!

Fan vad många softa brädor det finns asså, jag blir galen! crazy.gif

• tubert

Medlem
    27 oktober, 2002 vid 13:14

Min air är från -00, men den är inte till salu.
    Inte till något vettigt pris i alla fall wink.gif

• duotone

Medlem
    28 oktober, 2002 vid 17:17

har en cross 120, en mycket bra bräda på 116 l. Den tar allt från 5,5-7,5 men går även att köra med mindre segel. Mycket bra bräda om man vill komma igång med freestyle, sjunker aldrig. Har kört med den i allt från plattvatten och non vind förhållanden till 1,5 meters vågor.

• duotone

Medlem
    28 oktober, 2002 vid 17:21

man kan även flytta stropparna så att man får två bak, vilket gör att man även kan köra freeride med den. Fenan är lite i det längsta laget för freestyle men köper man en freestyle fena blir den riktigt bra. cool.gif

• tabi

Medlem
    6 november, 2002 vid 08:42

ok, grymt!
    den där crossen har jag funtat på länge asså…! den e bra grymt, men nån snackade ju om att det va mer freeride men det e iofs bara soft om den funkar till det oxå! Schysst nybörjarbräda för freestyle asså..? låter bra, låter bra..
    Får se vad det blir till nästa säsong!
    Ska sluta skolan nu och börja jobba så man får lite pengar och kan köpa brädor, segel och andra roliga grejor! smile.gif Sen bär det av till fuerte! det blir FETT! cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.