Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bräda borta i björkäng idag 23/5

• Bräda borta i björkäng idag 23/5

Publicerad av arild på 23 maj, 2008 vid 18:19

Johan S tappade sin Nobile 130cm 555 bräda färg orange med svart text idag i björkäng har nog drivit ner imot Glommen Olofsbo.

ring 0707-986522 om du har hittat den
    /Arild

haze svarade 16 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • haze

Medlem
    23 maj, 2008 vid 18:20

Jag kan kolla på väg upp imorgon. Skall till Glommen och Olofsbo på morgonen…..

• arild

Medlem
    23 maj, 2008 vid 18:36

@Haze 468875 wrote:

Jag kan kolla på väg upp imorgon. Skall till Glommen och Olofsbo på morgonen…..

Kanon!

Du jag avbokade måndagen ser inte så bra ut.

ha de gott !!

• haze

Medlem
    23 maj, 2008 vid 18:40

Lugnt mannen… Hade en grym dag i dag, Körde 5 timmar i Falkenberg. Sjölv tre timmar sen kom det två till… Jag kollar sen hör jag av mig…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bräda borta i björkäng idag 23/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.