-
bräda köpes
Är intresserad av en begangnad twintipbräda men har ni en directional till bra pris så kanske jag e intresserad.
Maila mig på si99stma@chl.chalmers.se
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bräda köpes
Är intresserad av en begangnad twintipbräda men har ni en directional till bra pris så kanske jag e intresserad.
Maila mig på si99stma@chl.chalmers.se
Tjena! Jag har en ny twintip bräda till salu. F-one twintip 174. Helt sagoligt skön bräda. Har det bästa från både directional och wakeboard, med riktigt go snowboard-flex. Bra allround-bräda. Gå in på http://www.f-one-usa.com så får du mer info. Du kan få den för 6000 kr.
Jag har en cutom twin tip från Shapes i Tarifa som jag möjligen kan klara mig utan. Helt konstruerad i dubbel sandwich (= stark som en tjur och lätt som en fjäder), 186*42, fem fenor (ej löstagbara utan i konstruktionen), ganska tunn med vass kant. Skulle gå för minst 6000:-.
Dundra på!
/Peps
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bräda köpes
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.