Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda m boots för kite o wake
-
Bräda m boots för kite o wake
Publicerad av henrik78 på 19 maj, 2012 vid 12:46Någon som har en saggig, sunkig bräda med boots som ligger och skräpar? Isf köper jag den! Bootsen bör dock vara i hyggligt skick.
Skall ha den till wake och testa till kite.
Jag har stl 43-44 på fossingarna
—
Funkar med en osunkig bräda också, bara den inte är för dyr… Eller bara bootsjohnlarson svarade 12 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Då tyckar jag att du skall förklare vad som är exakt samma och visa hur bra koll eller inte du har.
-
Oops, glömde skriva med röd text för ironi.
T.o.m David fattar ju så jag tog det för givet att alla då förstod!? (notera det röda för ironi)
Lf är bra skit, kolla bara på den dära Markus rask vilka konster ha kan! :laugh: -
Gadget;689644 wrote:Oops, glömde skriva med röd text för ironi.
T.o.m David fattar ju så jag tog det för givet att alla då förstod!? (notera det röda för ironi)
Lf är bra skit, kolla bara på den dära Markus rask vilka konster ha kan! :laugh:saknar fortfarande tweakpop i trickboken.
-
mjersen;689645 wrote:saknar fortfarande tweakpop i trickboken.
skaffa en warp, de har mycket bättre tweakpop.
-
Jag har precis vad du söker! Tyvärr ingen warp men en LF concept med grindbase och ett par gamla Lf watson bindningar
-
Henrik78: Om du inte kör på nordstedts bräda+boots här ovan (som är en bra kombo) är dessa 2010 LF Synergy closed toe en bra deal.
-
Tack Lima ko!
Tittar på den annonsen, kan nog passa..Lima-ko;689655 wrote:Henrik78: Om du inte kör på nordstedts bräda+boots här ovan (som är en bra kombo) är dessa 2010 LF Synergy closed toe en bra deal. -
Är själv på jakt efter nåt liknande, men det är en Concept Grind om jag fattat rätt, och de har inga kanaler undertill alls va? Ett par 42/43-fötter lär gå i bindningarna hoppas jag..? Vad ska du ha för bräda+boots?
Logga in för att svara.