Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bräda sökes!

• bräda sökes!

Publicerad av leijonberg på 23 augusti, 2008 vid 11:43

Jag söker en bräda för 2000-2500kr, längd ungefär 130cm. Jag bor i lund så brädan ska helst finnas i skåne. Är det någon som har en som skulle kunan passa?
    ha det!

skotten svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • krillan82

Medlem
    23 augusti, 2008 vid 16:48

Jag har en North Converter från 2006. Fint skick 130 lång… men villhällst ha 3000 för den. Du får gärna prova den vid tilfälle

• leijonberg

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 11:20
    Krillan82;493406 wrote:
    Jag har en North Converter från 2006. Fint skick 130 lång… men villhällst ha 3000 för den. Du får gärna prova den vid tilfälle

Tack för svaret. Jag är nybörjare och har precis lärt mig att komma upp på en bräda så att komma och pröva den ger mig nog inte så jätte mycket. Att jag är nybörjare är också en av anledningarna till att jag inte vill ge mer än 2500kr. Men jag kommer jättegärna och tittar på den nån gång när det passar dig?
    Skulle jag kunna få ditt nnummer så kan prata om det?, Mitt nummer är iaf. 0707-569253

• skotten

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 13:20

its a nice board actually.. Stoffe is a beginner too..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing bräda sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.