-
bräda sökes!
Jag söker en bräda för 2000-2500kr, längd ungefär 130cm. Jag bor i lund så brädan ska helst finnas i skåne. Är det någon som har en som skulle kunan passa?
ha det!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bräda sökes!
Jag söker en bräda för 2000-2500kr, längd ungefär 130cm. Jag bor i lund så brädan ska helst finnas i skåne. Är det någon som har en som skulle kunan passa?
ha det!
Jag har en North Converter från 2006. Fint skick 130 lång… men villhällst ha 3000 för den. Du får gärna prova den vid tilfälle
Tack för svaret. Jag är nybörjare och har precis lärt mig att komma upp på en bräda så att komma och pröva den ger mig nog inte så jätte mycket. Att jag är nybörjare är också en av anledningarna till att jag inte vill ge mer än 2500kr. Men jag kommer jättegärna och tittar på den nån gång när det passar dig?
Skulle jag kunna få ditt nnummer så kan prata om det?, Mitt nummer är iaf. 0707-569253
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bräda sökes!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.