Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda som tjejen lär sig på och som jag planar tidigt på.

• Bräda som tjejen lär sig på och som jag planar tidigt på.

Publicerad av markram på 24 april, 2002 vid 06:44

Tjena, letar efter en bräda som planar tidigt och som tjejen kan lära sig segla på.
    Hon är ruggigt lättlärd, hon fångade en våg (vågsurfing) på tredje försöket med min gamla slalombräda.
    Är det någon som har ett tips, eller egen erfarenhet av denna kombination? funkar en starboard 155:a?

markram svarade 22 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2002 vid 07:33

155:an funkar kanon att lära sig på, om du är inne på Starboard kolla även deras freeformula och större Carve modeller.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2002 vid 12:14

starboard GO

• markram

Medlem
    27 april, 2002 vid 09:52

Jag skrev bräda, inte pråm. Något som Hon kan ha kul på, när hon utvecklas OCH som funkar bra i lättvind med stort segel för mig.

• dude

Medlem
    27 april, 2002 vid 17:15

Låt mig se, av vilka nämda är det som är en pråm? Go finns i tre olika storlekar, och skulle nog vara den bästa nybörjarbrädan du kan tänka dig. Padding på ovansidan gör dessutom att våtdräkt för att undvika skrapsår inte är någon nödvändighet.

Mvh,

Niklas

• markram

Medlem
    2 maj, 2002 vid 10:20

Ok. jag visste inte att den finns i tre storlekar..
    Men är den nåt kul för tjejen som väger 50-55, när hon vill gå vidare?
    Och är den nåt kul för mig?
    Jag kör just nu mest på en slalom-sinker och vill ha ett lättvindskomplement.
    Finns det andra bra förslag?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda som tjejen lär sig på och som jag planar tidigt på.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.