Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda Stockholm – Varberg för att fixa halkskydd

• Bräda Stockholm – Varberg för att fixa halkskydd

Publicerad av dude på 3 september, 2004 vid 08:16

Hej

Jag tänkte skicka ner min vågbräda ner till Ulf Larsson i Varberg för att få nytt halkskydd på den. Om det är någon som skulle kunna tänka sig att ta med den ner så skulle jag vara riktigt glad.

Mvh,
    Niklas

tdk svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • adde

Medlem
    3 september, 2004 vid 08:28

Åk ned själv i helgen vetja. Häng på VVK open medans Uffe halkskyddar.

Ja just det, jag har en bom som skall från sthlm till gbg och ett segel som skall gbg-sthlm laugh.gif

/du-de è adde

• dude

Medlem
    3 september, 2004 vid 11:31

Ääh, jag åker bara ner om det kommer vind laugh.gif

För övrigt har jag stukat höger lillfinger och handled så kraften är inte där för frammåtar. Tekniken sitter ju inte perfekt (än) så det krävs en hel del ansträngning för att trycka ifrån, falla av, rotera och framför allt för att landa. Vågsegling kräver annars generellt lite handledstyrka. Förhoppningsvis är allt bra om ett par veckor…

• edgedaniel

Medlem
    4 september, 2004 vid 00:03

Halkskydd är ju busenkelt att fixa själv ju!!
    Maskera
    Pensla på med tunt lager epoxi
    Strä äver finkorningt salt
    Ta bort maskeringstejpen
    Härda
    Rippa…

• tdk

Medlem
    4 september, 2004 vid 07:26

Svar till:

Ääh, jag åker bara ner om det kommer vind laugh.gif

För övrigt har jag stukat höger lillfinger och handled så kraften är inte där för frammåtar. Tekniken sitter ju inte perfekt (än) så det krävs en hel del ansträngning för att trycka ifrån, falla av, rotera och framför allt för att landa. Vågsegling kräver annars generellt lite handledstyrka. Förhoppningsvis är allt bra om ett par veckor…

[/ QUOTE ]Men du kan väl dricka öl?? grin.gif Det lär ju bli SM i öldrickning med tanke på prognoserna…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda Stockholm – Varberg för att fixa halkskydd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.