Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bräda upphittad i Askim

• _bodhi_

Medlem
    10 december, 2005 vid 15:54

trodde inte det var möjligt att slarva bort en bräda i askim… bra jobbat. wink.gif

• andi_j

Medlem
    10 december, 2005 vid 17:16

Svar till:

trodde inte det var möjligt att slarva bort en bräda i askim… bra jobbat. wink.gif

[/ QUOTE ]

true! cool.gif

• metallifredd

Medlem
    10 december, 2005 vid 19:30

men vaaffan boys. minns vem som glömde sin bom med linorna snyggt avlindade. Den låg ju kvar när vi kom nästa gång iaf. Asskim rules stenhårt.

• nn4an_mike

Medlem
    10 december, 2005 vid 21:49

var det Bodhi , han glömmer ju jämt sin bom överallt , det e roligt. I sommras fick jag påminna honom vid 2 tillfällen att han kanske skulle överväga att släpa på den extra vikten det innebär att ha en bom med i kitebagen…

Men bodhi e ruskigt mycket bättre kitare än mig, så bomen e inte lika viktig för honom

• kelso

Medlem
    11 december, 2005 vid 20:47

Kom igen…. Den som glömde den måste ha märkt det vid det här laget!
    Kelso

• che_riff

Medlem
    12 december, 2005 vid 07:41

Jag har meddelat den troliga ägaren. Du Johan, dina småviktiga kommentarer om vad man kan och inte kan göra i Askimsviken kan du behålla för dig själv. ”Brädglömmaren” var lite överriggad med 18.

Ps. Johan jag tycker om dig ändå smile.gif

• _bodhi_

Medlem
    12 december, 2005 vid 18:53

Ha, sorry dude… hade bara svårt att se framför mig hur man blir av med en bräda på en 100-meters strand.

Skönt att det finns ett par windsurfers som samlar ihop efter oss….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA