Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda upphittad i Halmstad!

• endy

Medlem
    19 september, 2006 vid 10:39
    Oåxen wrote:
    Det borde ju finnas ett tillverkningsnummer på brädan. M h a detta borde en importör kunna spåra försäljningsland, eller kanske t o m försäljningsstället.

/ Patrik

Japp har redan tänkt på det, får undersöka snart ifall ingen hör av sig.

• gnutten

Medlem
    27 september, 2006 vid 23:00

Hur har det gått? Är det någon som har börjat sakna sin bräda? Saknas det även en surfare???

• endy

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 06:58

Har inte hört ett knyst….
    Ringde även SP(importör av märket) men serienummret hjälper ingenting i återfinnandet….

• calle_b

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 11:23

Är den hel så kan jag ta den. Det är lugnt för mig alltså, en för laget liksom.

• johanc

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 13:52

Ännu inget nytt?? Mina brädor har ett nummer på sig som är långt och dant. Går det inte att höra med tillverkaren??

MVH¨

JOhanC

• endy

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 16:27

Brädan är hos sin ägare!

• kurtkomet

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 17:05

Jag älskar solskenshistorier! Härligt att det finns ärliga människor, som dessutom lägger ner så mycket jobb på att finna ägaren. Hoppas att du fick hittelön!

• swe-496

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 18:36

Vem var ägaren?

• gujo

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 11:05

Min mastfot gick av i söndags, ingen rolig upplevelse, sån tur var så var ja inte speciellt långt ut. Simmade till närmsta ö med riggen på släp, sen riggade ja ner o paddlade in med brädan till land, sen var det bara att åka hem o hämta båten o hämta riggen på ön. En något annorlunda dag till sjöss kan man säga. Men det är ju ingen rolig känsla om det skulle hända långt ut..

• marden

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 18:33
    SWE 496 wrote:
    Vem var ägaren?
    späningen stiger hur länge ska man få vänta?
  • hakman

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 18:38

Att den lilla ståljointen som sitter i längaren går av har hänt mig flera gånger. Så fort som möjligt ska man knyta fast upphalstampen i bakre fotstroppen och sen simma tills man int orkar mer. Sen ska man köpa en riktig mastfot…

• endy

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 06:29

Hehe, ni kanske tror att jag bluffat 😉
    Han heter Tomas H….någonting kan inte komma ihåg.
    Riggen hade lossnat, så han försökte simma ifatt brädan men hann inte, när han kom tillbaka hade riggen sjunkit, så det blev 2 timmars simtur in.
    Dock återfanns riggen dagen efter och ja brädan lite senare då!

Happy ending!

• dr-masse

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 06:39

Najs! Vad var det som hade hänt? Hoppas ägaren blev överraskad och glad!

• endy

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 06:42

Vad som hänt, se ovan 😎
    Metall delen i us-cup mastfoten hade gått av på ena sidan, och då hade ju riggen lossnat ifrån brädan…

• bjornen

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 15:17

Hittade han dig/brädan genom konfen ?

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bräda upphittad i Halmstad!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.