Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bräda upphittat i Askim 20/08
-
Bräda upphittat i Askim 20/08
Publicerad av axelh på 20 augusti, 2010 vid 21:36Tjena. Jag var sist från Askim i kväll och där låg det kvar en bräda.
Tog med den hem så du som saknar den kan väl skicka mig ett PM
Eller ringa på 0737-773092
Tyvärr ska jag bort och kommer hem på sönda.axelh svarade 14 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
AxelH;626938 wrote:Tjena. Jag var sist från Askim i kväll och där låg det kvar en bräda.
Tyvärr ska jag bort och kommer hem på sönda.Jaså det har varit finbesök i viken? 🙂
Waroosen håller än? -
Jajamen, Jo de är kvar. Har sålt 9an och tänkte väl egentligen sälja 11 med. Äre Torch och Helix du har? Torch go eller?
-
AxelH;627177 wrote:Jajamen, Jo de är kvar. Har sålt 9an och tänkte väl egentligen sälja 11 med. Äre Torch och Helix du har? Torch go eller?
Torch 10&14 från 08&07, kör gammal skit 🙂 sen har jag kvar 7,5 culten.
Kolla på kitesurferen.dk om du ska köpa begagnat! De ger ju nästan bort äldre C-kajter. Torchen är riktigt go! 🙂 -
Go sida. kanske är darmark man skall köpa nästa drake från då.
-
AxelH;627471 wrote:Go sida. kanske är darmark man skall köpa nästa drake från då.
Akta dig,
snart säger någon att du skall stödja den lokala handeln ;).
Tydligen dödsstraff på att uttala sig på detta sätt….
-
AxelH;626938 wrote:Tjena. Jag var sist från Askim i kväll och där låg det kvar en bräda.
Tyvärr ska jag bort och kommer hem på sönda.……….
Logga in för att svara.