Senaste nytt Forums Övriga Gör det själv. Brädbygg

• svenne

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 21:01

Ser fram mot bilder, boys. 🙂

• alex_

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 06:07

det kommer det kommer! men först fixa schysst shape! den där klumpen till frigolit vi har nu är inte så intressant om vi säger som så.

• adde

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 06:49

Kul idé.

kan man inte klicka på bilderna för att se dem större (frigolitresan!).

Vore kul men en bild på statusen på förstasidan… fota varje dag (från samma ställe) och lägg upp sen kan man göra en “film” av detta i slutet.

• alex_

Medlem
    3 oktober, 2006 vid 20:51
    adde wrote:
    Kul idé.

kan man inte klicka på bilderna för att se dem större (frigolitresan!).

Vore kul men en bild på statusen på förstasidan… fota varje dag (från samma ställe) och lägg upp sen kan man göra en “film” av detta i slutet.
    Det är med klick på bild kan jag fixa när jag orkar. fattar inte vad du menar med att fota en gång från samma ställe, vi jobbar inte med det varje dag 😛 men väl på varvet kan man nog lösa det! tack för tips & feedback!!

• budda

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:44

Fan nu blev man ju suen på att lägga ut bilder på mitt bygge..

• budda

Medlem
    7 november, 2006 vid 16:54

mitt bygge. lite kvar men på god väg.

• alex_

Medlem
    9 november, 2006 vid 16:40

najs mannen! så långt är vi inte på låånga vägar! men nu har vi skurit ut allting iallafall!

• budda

Medlem
    9 november, 2006 vid 17:19

Jag måste nog erkänna att det är mer jobb en vad man tror. jag tror min chef är jävligt nöjd med att man gör det på jobbet..Eller kanske inte

• alex_

Medlem
    9 november, 2006 vid 21:46

just nu ser vår bräda ut lite som ett päron (se bifogad fil) men vi ska nog cutta lite på asset om man säger så 🙂
    och nej vi har inte tabbat oss och knäckt nosen, vi tyckte det var fett med flatnose 🙂

• budda

Medlem
    10 november, 2006 vid 13:03

Nice!! Snart kommer ni till den slitsamma biten. Dvs allt slipande för att få den symetrik (att få den ena sidan som den andra). jag slipade efter mallar i 2 dagar..fy fan. Men, det skall bli kul att prova den när våren kommer.
    Lycka till. Håll drömen vid liv GE EJ UPP!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Gör det själv. Brädbygg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.