Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brädförslag

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 11:24

Jag har hört att den ska va bra att utvecklas på… Det finns ju även fanatic shark men den kanske är snäppet svårare.. /g

• anonym-anvandare

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 11:44

En Starboard Carve 131 eller 145 liter kanske du kan ha längre innan du byter bräda. Den skall tydligen vara jäkligt rolig att segla. Vet inte hur långt du har kommit i utvecklingen, men kan du dra rigg, slå eller gippa och komma tillbaka till samma punkt du startade från så tycker jag att du skall köpa 131 l. Gör du det kanske det blir lite svårare att komma vidare i början men du har en roligare bräda att segla.

• pure

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 11:56

Har varit ute och seglat ca 10ggr och känner att jag klarar dom grundläggande bitarna. Har kommit upp i planing ett par gånger men har problem med stropparna..

Tänker antagligen köpa ett färdigt paket. Är Fanatic Shark 129l rekomenderat framför Evolution 360 ASA 150l ? Fins det paket i 12-13 tusen kronors klassen med starboarden?

Väger 75 kg blandfärs

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brädförslag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.