Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing brädförslag

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2002 vid 10:39

Tack för alla svar!! Vet inte hur mycket klokare jag blev, men det får nog bli något runt 130 snarare än 150 liter i alla fall. Lär säkert missa några fina dagar på vattnet, men jag lär nog ha desto roligare när jag är ute! Förresten upptäckte jag i somras att man kan ha rätt kul på en gammal pråm också! 7.5 på en Equipe i 8-9 m/s är en kul och märklig upplevelse! Lyckades till och med chophoppa en gång, fast jag kom inte så högt;-)

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2002 vid 16:57

bic har nåra freeride modeller bla: teckno eller teknoE
    dom finns att få tag på hos megmex eller mega scene. Jag hade en sådan large förra året, helt enkelt en bra bräda i dom flesta svenska förhållanden. tar från ca 6.5-8.0m2 . lättgipad och allmänt lättseglad.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing brädförslag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.