Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › brädfrakt till Marocko???
-
Hur kom min röv in i diskussionen egentligen? Ingenting ska stoppas in någonstans, minst av allt tältpinnar. Allt som ska plockas ut är ett stift ur ett mellanhandsben. Just nu spänner det ut huden på sidan av handen på ett sätt inte helt olikt ett tält. Inte särskilt bekvämt, inte heller särskilt praktiskt…
Iofs var min ändalykt involverad nu i veckan, när jag var och lämnade prover för att kolla efter multiresistenta bakterier. Man måste tydligen göra sånt när man har blivit opererad i utomlandet. Sköterskan plockade fram tre tops och förklarade mycket pedagogiskt att hon skulle ta prover där bakterier brukar ha sina hide-outs: I munnen, i näsan och “bakom pungen”. Låter vettigt!
Så går det när man åker snowboard! Och inte nog med det, förutom att få tops uppkörda där inga tops bör vara, får man ligga och stirra i taket i tre dagar på sjukhuset i Bourg när ens polare glider runt i Val D’Isere. Lindrigt kul…
/jeppo
Logga in för att svara.