-
Brädgrafik
Börjar fantasin tryta eller är det månne samma designer som härjar på flera brädmärken?
Foto från PWA.
/Måns
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Brädgrafik
Börjar fantasin tryta eller är det månne samma designer som härjar på flera brädmärken?
Foto från PWA.
/Måns
Ja dom påminner ju rätt mycket om varandra. Kul med mycket färg men ska jag va ärlig tycker jag att båda brädorna är riktigt fula. Fanatic känns ju som de ska matcha norths nya segel så mycket som möjligt. Blir lite för mycket tycker jag.
[IMG]http://m.friendfeed-media.com/edff5045489120c09c4185f93e1ae8fb4085cb16[/IMG]
Klart mer välbyggd än produktionsplankor, Svenne som byggt, Ola H som shapat. Å inte exakt samma grafik som produktionsbrädor…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Brädgrafik
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.