Senaste nytt Forums Vågsurfing Brädköp?

• Brädköp?

Publicerad av syke på 8 juli, 2004 vid 06:13

Är det någon gammal räv som har några bra tips på vart man skall vända sig för att få tag i en beggad bräda? Säljesforumet här verkar inte vara spec. aktivt och kallsupen.com verkar heller inte drella av brädor. Är det så att folk köper nytt och behåller grejjorna livet ut? Det är ju ganska kraftig omsätting på vindsurfinggrejjor? Tips på vart jag skall åka/vem jag skall kontakta/vart jag skal kolla på nätet uppskattaas!

stoney77 svarade 20 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    8 juli, 2004 vid 16:58

Håll ögonen öppna och hugg när något kommer upp..
    Vad söker du?

/Lars

• syke

Medlem
    9 juli, 2004 vid 05:54

Jag håller ögonen vidöppna! smile.gif Jag säker allt mellan minitankers och longboards. 7’9 – 9’0 kanske? Jag är flexibel för andra förslag också!

• stoney77

Medlem
    10 juli, 2004 vid 20:50

Skriv ett inlägg på kallsupen om vad du vill ha, brukar krängas brädor där med jämna mellanrum. Tänk bara på att när du skriver längden på brädan du är sugen på kan du inte skriva t ex 6’6 utan måste skriva 6,6. Det är nån bugg på forumet som gör att det blir konstigt annars…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Brädköp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.