Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brädor 105 liter…

• basse

Medlem
    23 juni, 2004 vid 08:44

Spara stålarna och köp en Shift nu din TOK. wink.gif För de extra pengarna en Sumo kostar får du en biljett till el Yaque i vinter… nästan alltså. Har du mailat och frågat keppler vad totalen blir med frakt och boardbag?? Nehä.. gör det då!

• toka

Medlem
    24 juni, 2004 vid 06:05

Bakfoten är i!!!
    Igår kväll var jag ute med lilla brädan i Torkelstorp och med den var det plötsligt inga problem alls att sätta i båda fötterna. Stabilt som bara den när den ligger och planar. Skoj att känna sån skillnad! och dessutom åt det hållet… Tyvärr blev jag snabbt överriggad och ösregnet lockade inte till längre utflykt.

Vi ses till sillen och potäterna!

• tabi

Medlem
    24 juni, 2004 vid 06:43

Nej du, den beåller jag gärna! smirk.gif

• zehlertz

Medlem
    24 juni, 2004 vid 18:29

RRD:n har jag kört m ruskigt drag i 4.2, visst e d fladdrig men d går absolut.
    Visst, det skulle o ginte vara så skönt att segla den om d e shoppigt ala El- Yaque (läs Vm i shoppigt vatten).

Så 4.7 seglar du lätt på den + att du kan haheltsanslöst mkt tryck på bakfoten utan att den släpper. När du seglar rakt fram känns den som en freeridebräda m mkt volym bak men så fort du skall svänga/tricka så e den riktigt skön!

En ruskigt bra bräda (om d e rätt fenbox för dig?)

Ang JP.n har jag hört att 03:an har en lite mer ”oldschool shape”, en bräda som ligger lite paddigare i vattnet.

Men allt e ju en smaksak…för dig tror jag bredden e d viktigaste (samtidigt som du skall kunna segla den m4.7 utan att den fladdrar iväg.

Lycka till!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brädor 105 liter…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.