Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Brädseglarförbundet ny klass i SSF? Kan någon reda ut begreppen?

Taggad: 

• styret

Medlem
    10 oktober, 2008 vid 20:34

@MacTS 507156 wrote:

Jag vil ha med dom att göra. Tycker att dom gör ett jättebra jobb med speedtouren! Tror det skulle bli ännu bättre om vi var fler aktiva som hjälpte till!

haha. hakan vet du mac. den måste alltid ut! ungtupp som man är.

• imported_macts

Medlem
    11 oktober, 2008 vid 08:52

@styret 507264 wrote:

haha. hakan vet du mac. den måste alltid ut! ungtupp som man är.

Jo jag vet…..själv så är jag så gammal nu så jag inte behöver sticka ut den lika ofta:-)

• klang

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 05:32

Kul allt fler vill driva sporten framåt, men det är ju fortfarande vindsurfing vi pratar om. Ett segel och en bräda som man står på.

Att starta ett nytt förbund visar en viss omognad i ledarskap, jag hoppas att ni internt inte hanterar era konflikter på liknande sätt. Oavsett, lycka till.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Brädseglarförbundet ny klass i SSF? Kan någon reda ut begreppen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.