-
brädskada, behöver tips för lagning
Hej, jag skulle behöva lite råd från forumets mer erfarna seglare. Aldrig lagat ngt så ganska clueless.
Ganska störigt med ny beg-bräda som gick mkt fint och jag kastfalla max 2ggr gentemot de normala 20+.—
bild 1 rakt framifrån, skrev med hur brett på bilden för det fotat ganska nära. man ser glasfibern så den behöver minst tätas för att inte ta in ngt vatten.bild 2 framifrån/ovanifrån. det som X-et visar är en blyertslinje så strunta i den. Man ser en liten bergskam där det har tryckts ihop lite. sen är dalgången mastformat och typ 10cm lång (inte spec djup, men det är lite lite mjukare där)
bild 3 ovan från sidan, mest för att visa dalgången (1) till bergskammen (2) och strunta i blyertsstrecket (för att limma fast nosskydd :crazy:)
bild 4 visar ngt gammalt kit som skräpade i boden. antar det inte går att använda alls.
—så vad tycker ni? ngn som gör såna smålagningar i sthlm kanske? jag skulle helst inte göra det själv om det inte bara är att smeta på ngt hälso-ofarligt.
ps. fritt fram att ge cred för mina grymma ms-paint skills. Tokstora bilder har gjorts små och jag har inga bra program för det.
Logga in för att svara.