-
Brädtransport i sve
Skulle behöva få ner mina surfgrejer(1 bräda+rigg) från Sthlm till Gbg. Hur fixar jag detta billigt om jag inte har bil??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Brädtransport i sve
Skulle behöva få ner mina surfgrejer(1 bräda+rigg) från Sthlm till Gbg. Hur fixar jag detta billigt om jag inte har bil??
det finns nåt som kallas busfrakt som folk tydligen brukar använda. Sök på konfen så lär du hitta info om det. inte allt för dyrt om jag minns rätt
Snackade m bussgods men dom sa att brädasegelpaketet skulle bli för stort. De skulle ha tusen spänn för att köra det m lastbil istället. Det måste finnas ett billigare sätt??
Posta en tråd här om nån vänlig själ ska åka från sthlm till gbg och ta med den mot en mindre ersättning…de e mitt tips de
Fraktbolaget fraktarna (DFDS nåt) tar sakerna för 250kr om det väger under 10 kg annars blir det någon hundring extra.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Brädtransport i sve
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.