Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Brädviken, Gävle. Måndag
-
Brädviken, Gävle. Måndag
Publicerad av imported_macts på 30 april, 2006 vid 18:56Hej
Hoppas det kommer några fler till viken imorgon. sydost 9-13 i prognos. Kan bli skoj!
stang svarade 18 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Ooo det låter ju lovande, jag skall försöka ta mig ut!!
När siktar du på att vara där?
-
MacTS wrote:Hej
Hoppas det kommer några fler till viken imorgon. sydost 9-13 i prognos. Kan bli skoj!
Gasa nurå så skickar jag tröjan sen!
-
Till Stang: Är nog ute till 12 tiden. Ring mig på 070 6042928
GetWet: Japp, nu ska det gasas!
-
Attans typiskt missade en massa fin vind igår 🙁
Var ”barnvakt” år min dotter istället för att surfa….Nåväl berätta för mig nu MatcTS har du knäckt ljudvallen ännu? 🙂
-
Kalle Gefle
Gäst2 maj, 2006 vid 12:03Kul att se lite segel i viken. Ove körde uppe hos sig också. Va inte så fel att sitta och dricka öl på römaren heller. Tänkte rigga fireballen men kändes för kallt utan dräkt. Ska du köra mycke i år mac? ser fram emot att raca lite.
-
Kalle Gefle wrote:Kul att se lite segel i viken. Ove körde uppe hos sig också. Va inte så fel att sitta och dricka öl på römaren heller. Tänkte rigga fireballen men kändes för kallt utan dräkt. Ska du köra mycke i år mac? ser fram emot att raca lite.
Ska köra så mycket det går (”tyvärr” så tar familj, jobb och att driva ett par småföretag lite tid…). blev tyvärr inte så snabba tider igår. var ganska grov sjö och byig vind…..men skoj i alla fall!
-
Misstänkte att du skullle få svårt att sätta några bra tider, brukar kunna bli rätt bra med sjö på SO. Nåja skam den som ger sig!!
När skall vi få en riktigt fin storm på SV så vi kan pumpa längs med piren???!!!
Logga in för att svara.