Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brandon Bay Irland

• irieman

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 14:30

Coolt! Har varit väldigt sugen på at göra samma sak, kul att höra en reseberättelse från Brandon Bay.
    Förresten, var det en kille som hette Richie White (från England) på kursen? Jag var på kurs med honom på Prasonissi på Rhodos (Jem Hall kurs) nämligen och han skulle till Brandon Bay nu i oktober på en Guy Cribb kurs.

Irie Man

• klang

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 15:58

Nice Calle, kul o läsa. Blev väldigt nyfiken på de tips som Guy hade att lära ut… läste vidare med spänning att något tips skulle “slinka” med i texten 😉

Synd att det inte blev så många dagar med vind, tycker du har en mogen inställning till vindproblemet. Jag skulle vara så jävla förbannad så hälften skulle vara nog… Just nu sitter jag är är skit förbannad för att det inte blåser ordentligt…

BLÅÅÅÅÅÅÅÅS !!

/Klang

• clemens

Medlem
    20 oktober, 2005 vid 16:01

Det gåller ju att tänka optimistiskt…

• calle

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 09:04

Nix ingen sån snubbe på “vår” vecka men dom var väldigt många som skulle gå kurs den här veckan så han var säkert med där.
    Hur var kursen med Jem Hall?
    / Calle

• irieman

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 11:48

Den var riktigt bra, många bra tips och mycket ‘on-water coaching’. Cool snubbe dessutom. Ena sidan av bukten är det frånlandsvind och plattvatten (nåja) ocha andra sidan cross-onshore med ganska feta vågor emellanåt. Vi hade planingsvindar 7 dagar av 7 möjliga. De första dagarna var jag överriggad med 3.7 och 4.4 på eftermiddagarna.

Irie Man

• calle

Medlem
    10 november, 2005 vid 19:09

Nu har jag till lite bilder från vår Irlandstrip.
    / Calle S

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Brandon Bay Irland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.