Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › brännamneter, brännmaneter och åter brännmaneter..
-
brännamneter, brännmaneter och åter brännmaneter..
Publicerad av villjam på 3 juli, 2004 vid 16:48Någon högre makt måste ha något emot oss kitesurfare här på rättkusten :/
backe svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
På tal om Göteborg, funkar det att köra i skärgården. Sticker till Kärringön imorgon och undrar om det e lönt att ta med sig utrustningen. Verkar ju blåsa bra de närmsta dagarna, men blir det för byigt, origgbart eller käkar maneterna upp en?
Hojt!!!!
-
Har aldrig provat köra där ute. Men jag skulle ta med grejjorna för säkerthets skull. Illa vore det att stå på en perfekt spot när det blåser 10 m/s och ha lämnat all utrustning hemma.. iofs så har man ju alla brännmaneter i närheten om man känner för att straffa sig själv
-
Äsch det e bar o åk….
Bara se till att undvika att trilla i skiten juh
-
Hej!
Det har precis lanserats en solkräm som skyddar mot brännmaneter. Otroligt med sant! Har testat – den funkar! Om du vill köpa redan idag så skall du vända dig till Matmagasinet i Stenungsund. Läs mer på safesunsea.com.
Hälsningar,
Malin -
ja satan jag brännde mig som fan i förgår
brukar ju vanligtvis gå över efter ett litet schlag
men jävla killermanets gjorde ont i över 6 timmar -
Svar till:
Hej!
Det har precis lanserats en solkräm som skyddar mot brännmaneter. Otroligt med sant! Har testat – den funkar! Om du vill köpa redan idag så skall du vända dig till Matmagasinet i Stenungsund. Läs mer på safesunsea.com.
Hälsningar,
Malin[/ QUOTE ]
Liftass skinblåkkor eller?
Logga in för att svara.