Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Brasilien
-
Brasilien
Publicerad av narrator på 10 november, 2008 vid 22:06Dags att presentera sig i forumet nu när avfärden närmar sig… Är helt grön på kitesurfing men har gett mig fan på att lära mig. Drar därför till Fortaleza på måndag och tänkte ta mig upp till Jericoacoara under de kommande fem veckorna. Nån som råkar va i närheten då, ha en liknande plan eller bara något tips på vart jag ska eller inte ska så blir jag glad! 🙂
Jeppe
mnop022 svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Har en känsla av att du kommer träffa en hel del svenskar där…
-
@Narrator 514955 wrote:
Dags att presentera sig i forumet nu när avfärden närmar sig… Är helt grön på kitesurfing men har gett mig fan på att lära mig. Drar därför till Fortaleza på måndag och tänkte ta mig upp till Jericoacoara under de kommande fem veckorna. Nån som råkar va i närheten då, ha en liknande plan eller bara något tips på vart jag ska eller inte ska så blir jag glad! 🙂
Jeppe
Borja med Cumbuco, 45 min fran fortaleza. Jag jobbar pa Duro beach kiteskola om du behover lite hjalp. Porto Azul ar en grym posada. Nagra snabba tips……ses sakert snart
-
Vart ska man landa om man flyger ner och ska till Cumbuco eller spots i närheten? funderar på en resa i vinter.. nåt bolag som har billiga resor ner?
/ Simon
-
Tackar för tipsen men de var tyvärr fullbokade…
Simon – TAP http://www.flytap.com flyger direkt lissabon-fortaleza som ligger nära och bra från Cumbuco. Inte helt billiga dock men det beror ju på vilka datum du vill flyga… Lycka till!
-
Narrator;515558 wrote:Tackar för tipsen men de var tyvärr fullbokade…
Simon – TAP http://www.flytap.com flyger direkt lissabon-fortaleza som ligger nära och bra från Cumbuco. Inte helt billiga dock men det beror ju på vilka datum du vill flyga… Lycka till!
Skönt citat från en brasse när jag berättade att jag skulle flyga med Varig (ett av brasiliens flygbolag) – “good for you! they don’t usually crash!”
Men jag tror inte de flyger till/från europa längre
-
Narrator;515558 wrote:Tackar för tipsen men de var tyvärr fullbokade…
tackar vi för.. ska hålla ögonen öppna 🙂
-
Varig var ett av världens bästa flygbolag att flyga med… Fast inte längre eftersom de har kursat.
Det blåser för mycket för en nybörjare i Jeri (eller Prea, där du kommer att kitea)
-
Eddie;516772 wrote:Varig var ett av världens bästa flygbolag att flyga med… Fast inte längre eftersom de har kursat.
Det blåser för mycket för en nybörjare i Jeri (eller Prea, där du kommer att kitea)
Funderade på kap verde i vinter men efter att jag nu sitter och kollar och läser din dagbok eddie så får det nog fan bli brazil. ser ju underbart ut!
-
Det är ännu mer underbart än vad man kan beskriva i en dagbok/bilder.
Ha det underbart åt mig med! -
I just learned that the mount scales with skill – that means if you are level 30, you can still ride it but it will be as fast as a level 30 mount. When you learn epic riding, it will speed up. We are a world class wow gold store online. We supply cheap wow gold, the cheapest wow gold to our loyal and reliable customers. You may buy wow gold here. There is wow gold for sale; you can buy very cheap wow gold and wow power leveling here. We have mass available stock of wow gold on most of the servers, so that we can do a really instant way of world of warcraft gold delivery. We know what our buyers need so we offer an instant way of cheap wow gold, the cheapest wow gold delivery.
Logga in för att svara.