Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Brasilien i Nov??
-
Brasilien i Nov??
Publicerad av pewe på 3 oktober, 2006 vid 13:02Någon som är sugen på Brasilien i november?
pewe svarade 18 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
pewe wrote:Någon som är sugen på Brasilien i november?
Jag hittar inga överkomliga billjetter
nic
-
nääää, pewe kom till cabarete! Förresten måste jag ta ett litet snack med dig, ringer imorgon!
-
det gör för ont i hjärtat att jag lämnade mina flipflops där nere så jag måste nog nästan följa med tillbaka….
-
åk ni till cabs jag drar till afrikat ska bara göra slut med tjejen
-
Hahahhaa vad händer!! Fifi ring då!! Hugo gör slut med fifi jag tar hand om henne
Elller så åker vi ALLA till Brasilien o slutar bråka! Kom igen nu!!! Ludddeeeeee?????????????????????
-
flyga till Cape Town om du har en möglighet. Det finns mycket vind, bra vader (inte sa het), snygge och manga spots och där är inte tid killnast.
-
O MASSA med hajar, och 14 C i vattnet, Yippi 5/4 våtdräkt och 25 m/s.
Nä Brasilien bjuder på värme, bra vind, laguner, BABES, billigt, o inga hajar i lagunerna!
Köp en brasse-stol o upptäck världen!
-
Det är rätt, men det finns en laguner i Langebaan (Sharks Bay) som är mycket bra. Vatten är varm och det finns inte hajar, although the name tells so.
Jag var i Langebaan förra December, och det var mycket bra. Jag tänker att flygger till brasil ockso i December, men jag inte kenner brasil sa bra. Var ga du?
-
pewe wrote:Någon som är sugen på Brasilien i november?
Hörrö Peter, drar den 20:e oktober. Ingen ville hänga med. Kom och hälsa på!
-
SANNA, Fortaleza?? Sanna på shoppen??? Hallå ring mig så planerar vi lite! Ska till varberg i helgen då kan vi ju surra!
Nu är vi 12 pers.. plus Sanna då… och snart Hugo, fia o ludde, Johanna kanske??
Sharks bay låter ju onekligen hajfritt;) Hmm rätt gött i Afrika land oxå.. men blåser ju så jevligt.. usch gillar inte när det blåser!
Flera???????? Sam kanske,, filma lite.. hohoh… peps?? Du börjar o jag avslutar.. hehe kan ju inta Spanska.. eller Portuspråket..
/pewe uppstått från de döda i sthlms jevla håla..
-
Ak till brazil om du vill bli bestulen pa kamera,kite,brada,data,visa kort,
Ingen snackar engelska mycket dyrare an vad ni tror med allt!! En liter bensin kostar ju 11 kronor. Helt overbefolkat med kites pa vattnet. Har borjat vagsurfa det e fan najs. -
bättre o stanna hemma. vafaen ska ni iväg för. . växthuseffekten har ju slagit in kommer vara sommar hela vintern och blåsa höst hela vintern med..
-
Roland roland upp med hakan nu! Bara för att peps tältar på landsbygden o blir bestulen 4ggr på 2 mån… vi ska ju bo på lyxhotell!!
Äsch bara o ta bilen några mil så är det väl mindre folk..
Ludde har du satt din nya S3 i halsen eller? fuji=brasilien! Växthuseffekt?? Det är bara sthlm sm är drabbat… halv ljumna brudar med skit stora rövar… kom igen nu!!
Logga in för att svara.